Rosyjski serwis K2K news opublikował niezwykle realistyczną symulację katastrofy prezydenckiego samolotu Tu-154.

Publikacja w serwisie: 18 April 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » Zdjęcie opublikowane przez serwis k2k news to .. » DOMAGAMY SIĘ POWOŁANIA MIĘDZYNARODOWEJ KOMISJI DO ZBADANIA KATASTROFY SAMOLOTU PREZYDENCKIEGO » Oświadczenie Prezydium Konferencji Episkopatu Polski w obliczu katastrofy samolotu prezydenckiego » Tłumaczenie filmu z pierwszych minut po katastrofie samolotu prezydenckiego » Czy wąwóz przed lotniskiem w Smoleńsku zmylił pilotów prezydenckiego samolotu? » Rosyjski operator popełnił ewidentne wykroczenie wprowadzając załogę samolotu w błąd » Urwany silnik samolotu prezydenckiego! » Pierwsze kadry po katastrofie samolotu prezydenckiego Tu-154M… » Niebo nad Smolenskiem dzien po katastrofie prezydenckiego samolotu » Katastrofa prezydenckiego samolotu 10 minut wcześniej niż przypuszczano? » Po katastrofie prezydenckiego samolotu Platformie spadło poparcie. PiS bez zmian » Film, nakręcony przed startem prezydenckiego samolotu i na jego pokładzie. » sejm.gov.pl – odznaczenie pilota prezydenckiego samolotu, kpt. Grzegorza Pietruczuka srebrnym krzyżem za zasługi dla obronności » Przyczyny katastrofy samolotu tu-154 » Zdjęcie kadłuba w k2k news – czy to zdjęcie jest autentyczne? » MAK opublikował pełny zapis wszystkich rozmów wieży z załogą TU-154 » Dramatyczne zdjęcia – ostatnie chwile prezydenckiego Tu-154 » Najnowsza symulacja katastrofy prezydenckiego tupolewa. Maszyna ścinała skrzydłami drzewka na wysokości zaledwie 2,5 metra (wideo) » Katastrofa 10 kwietnia: Dramatyczne zdjęcia, analiza ostatnich chwil prezydenckiego Tu-154 » Najnowsza rekonstrukcja katastrofy samolotu w Smoleńsku (wideo) » Trasa lotu samolotu » Katastrofy nie powinien badać MAK ponieważ certyfikował remont samolotu, zakład remontowy, producenta, projektanta i sam samolot. » To nie piloci są winni katastrofy smoleńskiej. W odpowiednim momencie nacisnęli przycisk, który powinien był spowodować odejście samolotu na drugi krąg » Tragedia w Smoleńsku. Zagraniczne gazety spekulują na temat przyczyn katastrofy » Film z remontu prezydenckiego Tu-154M w Samarze » Piloci prezydenckiego Tupolewa mogli zostać wprowadzeni w błąd ? » Wnioski z eksperckiej analizy ostatniej fazy lotu prezydenckiego Tu-154M » [English] Romanian Global News: Both Brothers Kaczyński Were to Die » Rosyjski kompleks Katynia » Romanian Global News: miało zginąć dwóch braci Kaczyńskich » Piloci wściekli na rosyjski raport » “Kommiersant”: Polski raport surowszy niż rosyjski » POLSCY PROKURATORZY ZŁAPANI NA ROSYJSKI HACZYK » POLSCY PROKURATORZY ZŁAPANI NA ROSYJSKI HACZYK » Rosyjski bat, czyli jak z Polaka zrobić niewolnika » Rosyjski lobbysta: Jeden z braci Kaczyńskich wciąż żyje » Fragmentów samolotu poszukają pod ziemią » Katastrofa samolotu Tu-154 – rozmowa z kotrolerem lotu » Katastrofa samolotu prezydenta. Nikt nie przeżył » Radio ZET: Tuż po katastrofie samolotu słychać było strzały » “Putin interesuje się Polską, rozumie wasz kraj”-Dmitrij Babicz, rosyjski ekspert od polityki międzynarodowej Rosji » Wrak jeszcze płonie – amatorski film z miejsca katastrofy » ABW sprawdzi, z kim kontaktowali się pasażerowie prezydenckiego Tu-154 » Zastępca szefa sztabu rosyjskich WWS opisał ostatnie chwile prezydenckiego Tu-154M. » Co działo się nad lotniskiem Smoleńsk Siewiernyj w ostatniej fazie lotu prezydenckiego Tu-154M? » Będzie druga tablica upamiętniająca parę prezydencką – w kaplicy Pałacu Prezydenckiego » Rafał Gawroński pierwszym oficjalnym wieźniem politycznym IV RP – aresztowany z drewnianymi krzyżami naprzeciwko Pałacu Prezydenckiego! » Załoga samolotu Tu-154M » Nie mamy waszego samolotu, i co nam zrobicie? » Dwie silne eksplozje na pokładzie samolotu » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

Oceń artykuł:

tagi: , , , , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • MaciejB :

    Od paru dni analizuję zdjecia satelitarne z miejsca tragedii, oraz zagłębiam sie w wypowiedziach “fachowców”. Spostrzeżenia:
    Pas jest przystosowany dla samolotów większych i do tego transportowych. Pogoda nie ma tu wpływu, w dobie dzisiejszych urządzeń – za 5 000-10 000 PLN można w “domowym garażu” przygotować samolot do lądowania z widzialnością 0m (na pewno dyskomfort dla pilota bardzo duży – każdy wojskowy pilot wykonuje szkolenie – lądowanie – w zakrytej kabinie na przyrządach tylko i wyłącznie.
    Nasuwają mi sie 2 pytania, których nikt nie zadał:
    1)Dlaczego samolot był prawie 40m nie w osi od pasa ??? (w dobie urządzeń GPS, konstruowanych także dla lotnictwa turystycznego – razem z edytorami map i możliwościami wgrywania pkt POI, można wylądować wszystkim co lata z dokładnością 3-6m w pkt. (dokładności GPS) – to i tak jest niewielkie odchylenie do skorygowania podczas przyziemienia nawet przy widoczności 200m i prędkości 300km/h- nadal w beton pasa szerokości prawie 30m i dł. 2500m.)
    2)Dlaczego “doświadczony” PILOT (który wcześniej lądował na tym lotnisku), wraz z CO pilotem i nawigatorem, wylądowali prawie 2000m przed pasem mimo sprawnych 3 wysokościomierzy i samolotu???
    (z analizy topografi terenu wynika, że gdy ścieli pierwsze drzewko na wysokości ok 8m(zdjęcia z przed stacji radarowej tzw bliskiej) nad ziemią, byli poniżej płyty pasa startowego 12m!!!!!!!!! Defakto gdyby teren był płaski rozbiliby się 100-200m przed zachaczeniem o pierwsze drzewo. Ląduje się z góry na dół, a nie w zdłoż zbocza pod górę!!!!!!!!!!!(tak lądowały samoloty tłokowe w Wietnamie na polowych lotniskach z pasem 300m))
    Konkluzja:
    Albo cała załoga sie mocno pomyliła (o jakieś 2000 m w dł i 20 m wys. co i tak prowadzi do pkt że gdyby wskazania były prawidłowe to do pasa by nie dolecieli tą ścieszką podejścia)- nie wiedziała na jakiej wysokości npm jest lotnisko w Smoleńsku w stosunku do macierzystego w W-wie, albo samolot był tak “nowoczesny”, że nie powinien nawet wystartować przy takiej widoczności, albo jednak coś było nie sprawne, lub piloci bardzo źle poinformowani i sprowadzili tutkę w glębę 2000 m przed pasem.
    Gdyby ktoś z wybitnych “fachowców” zechciał odpowiedzieć na te pytania i uzasadnić swą odpowiedź. Byłbym bardzo wdzięczny. Inni też, bo odpowiedzi na te 2 pytania, odpowiedzą dlaczego doszło do katastrofy. gdyby ktoś je zechciał zadać “fachowcom” byłbym zobowiązany….. sprany wysokościomierz pokazywał realną wysokoś od ziemi a nie od pasa – z mojej wiedzy JEST TO NIE MOLIWE dla prawidłowego podejścia do lądowania….

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Bartłomiej Parys :

    Ta symulacja katastrofy – szczególnie końcówka nie wytrzymuje analizy faktów. Samolot nie rozbił się w takie sposób jak było pokazane. Wszystko wskazuje na to że po uderzeniu w większe drzewo – skrzydło ugieło się wykręcając samolot do góry nogami, sam fragment skrzydła urwał się przed rozbiciem a samolot rozbił się dachem o ziemię, m.in. dlatego nikt nie miał szans..

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • antek :

    W POlsce zakazane zdjęcia? – NIE ROZBIŁ SIĘ CAŁKOWICIE
    http://www.k2kapital.com/news/193036/

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Blad :

    Cały ten materiał wyemitowany prze K2K jest jednym wielkim kłamstwem. Rozmowa radiowa dołączona do materiału jest pomiędzy wierzą kontrolną a Iguaną (powietrzną taxi) czas zgadza się (mniej więcej) do wkroczenia w rosyjską strefę powietrzną. a do komenta powyżej… dlaczego uważasz że to zdjęcie jest zakazane? nie uważasz że to przesada?

    Thumb up 0 Thumb down 0

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters