Coraz dziwniejszy wynik układanki wokół katastrofy Tu-154

Publikacja w serwisie: 20 April 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » Polskie MSZ potwierdza: Rosja postawi ogrodzenie wokół miejsca katastrofy Tu-154 » Teorie spiskowe wokół tragedii » Zarzuty GW coraz bardziej mgliste » Coraz silniejsza propaganda z Moskwy » Wokół tragedii smoleńskiej [1/8]- Wykład prof. Piotra Jaroszyńskiego » Zdumiewające oświadczenia Rady Etyki Mediów ws. konfliktu wokół krzyża. » Ił-76 i godzina katastrofy w Smoleńsku » Hipoteza, którą może podjąć międzynarodowa komisja śledcza ds. katastrofy (jeżeli powstanie) » Komisja ds. katastrofy działa bezprawnie? » Trzy hipotezy katastrofy Tu-154M » Są kolejni winni smoleńskiej katastrofy » Przyczyny katastrofy Tu-154: Komentarz eksperta [wideo] » Śledczy wciąż intensywnie pracują na miejscu katastrofy » W Krakowie staną cztery popiersia ofiar katastrofy? » Zakończyły się czynności śledcze na miejscu katastrofy pod Smoleńskiem » Amatorski film z miejsca katastrofy – Smoleńsk 10.04.2010. » Aleksandr Aloszyn KŁAMAŁ w sprawie katastrofy polskiego Tu-154M » Przyczyny katastrofy smoleńskiej według raportu komisji Millera » Raport MAK nie wskazuje ani jednej prawdziwej przyczyny katastrofy smoleńskiej » Międzynarodowa komisja ds. katastrofy pod Smoleńskiem może uratować śledztwo » Tragedia w Smoleńsku. Zagraniczne gazety spekulują na temat przyczyn katastrofy » Kalendarium zaniedbań w sprawie katastrofy polskiej delegacji na uroczystości 70. rocznicy mordu na polskich oficerach w Katyniu » Odpowiedź kancelarii premiera na apel Ruchu 10 kwietnia ws. powołania międzynarodowej komisji technicznej badającej przyczyny katastrofy w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 » DEZINFORMACJA – BY ZABIĆ PRAWDĘ. » Dlaczego Tu-154 lądował od wschodu? » Szokujący tekst Walerii Nowodworskiej (grani.ru) [wersja polska] » Mapa katastrofy Tu-154 » Zdjęcia z katastrofy » Międzynarodowe śledztwo ws. katastrofy? » Mogli uniknąć katastrofy Tu-154 » Satelitarne zdjęcie katastrofy Tu-154 » Zdjęcia z miejsca katastrofy Tu-154 » PiS ma zespół ds. katastrofy smoleńskiej » Przyczyny katastrofy samolotu tu-154 » Kolejna rocznica katastrofy » Pierwsza ugoda ws. katastrofy smoleńskiej » “Nie ma jedynej przyczyny katastrofy smoleńskiej” » Satelitarne zdjęcie z miejsca katastrofy » Prokuratura: 4 wersje przyczyn katastrofy » Raport MAK: bezpośrednie przyczyny katastrofy » UK: protest ws hołdu dla ofiar katastrofy » Do wyborów nie będzie raportu z katastrofy » Mam wrażenie, że mataczą ws. katastrofy smoleńskiej » BĘDZIE BIAŁA KSIĘGA WS. KATASTROFY » CZY KTOŚ PRZEŻYŁ MOMENT KATASTROFY? » “Nieznane fakty ws. katastrofy smoleńskiej” » 96 ofiar katastrofy, 320 protokołów sekcji » Porównanie 2 filmów z katastrofy TU-154M » Pierwsze pogrzeby ofiar katastrofy Tu-154 » Rosja: to my jesteśmy winni katastrofy » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

Im dłużej pogrzebać, tym dziwniejsza ta układanka. Nie wiadomo nawet, ile razy podchodził do lądowania prezydencki samolot, a nie ma nikogo, kto raczyłby podać dokładny przebieg zdarzenia. Sam fakt ten wydaje się niewiarygodny- ten brak informacji jest jak najbardziej podejrzany. Dlaczego nie informuje się opinii publicznej o ustaleniach śledztwa?

Buszując w sieci odnalazłem opinię, iż podejście było jedno, wspomina o tym dziennikarzom rosyjski kontroler lotów. Wspominanie o 4-rech podejściach do lądowania pochodzi z błędnego przetłumaczenia iż samolot dokonał 4 skrętów podczas oglądania z góry portu lotniczego na którym miał wylądować.

Tymczasem okazuje się że podejść jednak mogło być więcej niż jedno. Wspomina się o tym że za pierwszym razem minięto pas startowy o 70 metrów, za kolejnym razem- samolot znalazł się o 150 metrów w bok od osi pasa! Czy pilot, być może poganiany, postanowił nie wznosić się, nie robiąc kolejnego nalotu, lecz przy prędkości 280 km/h zechciał skorygować oś lotu niemalże nad samymi czubkami drzew? To niedorzeczne, tak nikt nie robi, ale może właśnie odkryjemy tajniki szkolenia polskich pilotów wojskowych.

Rosyjscy komentatorzy mówią: „Wiele niezrozumiałego (…) jeśli była gęsta mgła, to jak naoczni świadkowie katastrofy zobaczyli upadek samolotu z odległości 1,5 km?”. Ale, jak pisze K. Leski, widoczność miała być ograniczona pionowo niską podstawą chmur, nad ziemią miało być widniej, Niemniej dane mówią o widoczności 500 metrów.

A oto cytaty jakie wyszperał pan Rudkowski:

„Do Gruzji lecieli panowie z przygodami. Wojskowy pilot rządowego samolotu nie chciał lecieć do Tbilisi, trzeba było lądować w Azerbejdżanie i pędzić w konwoju do granicy gruzińskiej.

L.Kaczyński: Nie było żadnych przesłanek, by bać się lądowania w Tbilisi.

To prawda, że wydał Pan wojskowemu pilotowi rządowego samolotu polecenie lotu do Tbilisi?

L.Kaczyński: Przez generałów Wojska Polskiego, nawet na piśmie. Odmówił.”

źródło: http://www.prezydent.pl/aktualnosci/wypowiedzi-prezydenta/wywiady-krajowe/rok-2008/newsweek-18-sierpnia-2008-r-/

Pytań jest więcej. Jak zauważa J. Korwin- Mikke: „Chyba nigdy w historii żadnego państwa żaden akt wojny nie zgładził całego dowództwa sił zbrojnych!” Przypomnę, że wybrano się w wycieczkę do kraju gdzie wciąż dokonywane są akty terroryzmu, a nasz kraj uczestniczy aktualnie w wojnie.

Zauważa się, że instytucję zarządzającą teczkami z donosami z okresu dyktatury totalitarnej już próbowano obsadzić osobą ze sztabu wyborczego kandydata opowiadającego się przeciwko ujawnianiu kontrowersyjnych treści tych teczek. Osoba mająca przejąć szefostwo IPN wsławiła się deklaracjami cenzurowania wyników prac historyków, jeśli te godzą w dobre imię konkretnych polityków.

Jest pewne że piloci nie odpowiadali nawigatorowi systemu lądowania. To on udzielił wywiadu dla rosyjskiego portalu, gdzie sądził, że polscy piloci po prostu nie zlali rosyjskiego. Próbę dementi podjęło polskie MON, ale poinformowało tylko że rosyjski znał dowódca, ale czy pozostałe osoby z załogi? Dlaczego polscy piloci nie odpowiadali nawigatorowi systemu naprowadzania?

Próbuje to wyjaśniać Michał Fiszer, przepytywany przez portal netbird.pl: „ A piloci nie odpowiadali, bo według zachodnich procedur się nie odpowiada. Nawet jeżeli mieli świadomość, że tu gdzie są, powinni odpowiadać, to w stresie mogły zadziałać nawyki, przyzwyczajenie.”

Im dłużej grzebać w tej sprawie, tym więcej dowodów niedociągnięć, złamania procedur. W ogóle jak to możliwe że dopuszczono lądowanie bez podejścia precyzyjnego? Jak to możliwe, że lista pasażerów samolotu, kompletna, krążyła na długo przed wylotem wśród dziennikarzy, którzy wybierali z niej osoby do przeprowadzania wywiadów? Jak to możliwe że listę najważniejszych pasażerów mogłem znaleźć w sieci kilka chwil po ogłoszeniu zdarzenia, bo była udostępniona najprawdopodobniej już na długo przed lotem przez jakąś „Radę Męczeństwa” czy coś takiego…

To, co się stało, jest skandalem obnażającym wielką słomę z butów panów z Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Zmiana kilku procedur nic tu nie da, bo przecież ta tragedia to powtórka zdarzenia ze stycznia 2008 roku. Trzeba zmienić całe systemy szkolenia tych kadr, przejrzeć programy nauczania, dokonać przeglądu kadry nauczającej.

Zdarzył się tak gigantyczny skandal, a tymczasem zdaje się że skończy się na zapłakanej prezenterce bulwarowej telewizji czytającej z promptera jak to dzieci w szkołach uczciły ofiary katastrofy dwoma minutami ciszy. A pani na języku polskim powiedziała Ś., że „Polska to mesjasz narodów”. Ś. zarzuca mi chłód, gdy całość sprowadziłem do skandalu wokół niedociągnięć. Podczas gdy dziwią mnie znicze. Czym żyją ci ludzie? Przeszłością? To już się stało. Teraz można tylko iść do przodu.

Źródło: rasfufu.salon24.pl

Oceń artykuł:

tagi: , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • Józef Kozubek :

    Jestem zdziwiony postawą kilku person w Polsce, analizując pierwszy film z katastrofy i wyciągając betonowe fotki, które ukazują, że ktoś ocalał z katastrofy jest to najprawdopodobniej personel z samolotu TU-154M. Czy Polska oficjalnie podjęła konkretne stanowisko w tej sprawie?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Adrij Mendierej :

    savico
    CAR ЭТОТ ФИЛЬМ !!!!! Он был убит

    Фильм, который уже zepewne каждый может видеть, автор
    этот фильм Adrij Mendierej, который копал, нож
    15 Kw.2010 под Киевом, он был
    перевозиться в ужасном состоянии в больницу
    Киев, где на 16 апреля двое неизвестных людей
    odłączyło его дыхания. J снова вырыли ему
    3 раза ножом. Андрей умер днем o15.03 время
    Москва 16 апреля 2010 года. Но
    Это, конечно, случае, согласно случиться / премьера Путина

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Adam :

    Może po prostu zacznij oglądać TV. Już od kilku dni wiadomo, że było jedno podejście.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Adrij Mendierej :

    konkretne stanowisko W Tej sprawie?
    2. Adrij Mendierej
    20/04/2010 11:53 pm
    savico
    CAR THIS FILM !!!!! Został zabity

    Film, który zepewne każdy może zobaczyć, autor
    Ten film Adrij Mendierej, którzy wykopali nóż
    15 Kw.2010 pod Kijowem, był
    prowadzone w fatalnym stanie w szpitalu
    Kijowie, gdzie 16 kwietnia, dwóch niezidentyfikowanych mężczyzn
    odłączyło oddech. J znowu wykopali go
    3 razy nożem. Andrew zmarł dnia o15.03 czas
    Moskwa, 16 kwietnia 2010. Ale
    To, oczywiście, jeśli zgodnie z orzecznictwem / premier Władimir Putin

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • wierny-poddańczy :

    Ciekawe, że zdjęcie kadłuba samolotu nie zostało pokazane w Polsce? Czyżby zamach był inspirowany przez Polaków, a Rosjanie wykonali to, to im polecono? Dlaczego nie było na miejscu wypadku ani jednej karetki pogotowia i panowała tam grobowa cisza (poza strzałami dobijającymi pasażrów, którzy przeżyli)?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Pestkowsky :

    Odp: ‘5. wierny-poddańczy’

    ^ nie, nie przez polaków przez: ‘wierny-poddańczy”

    Thumb up 0 Thumb down 0

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters