Http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article215540/W_liscie_pozegnalnym_oskarzyl_specsluzby.html“Wyrwany z krótkiego snu podszedłem do drzwi i …

Publikacja w serwisie: 25 February 2018
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

To jest komentarz do artykułu:

Towarzyszom z Informacji

napisany przez: pele.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article215540/W_liscie_pozegnalnym_oskarzyl_specsluzby.html

“Wyrwany z krótkiego snu podszedłem do drzwi i usłyszałem – Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, proszę otwierać. Było ich ośmiu. Poinformowali mnie, że od tego momentu jestem zatrzymany pod zarzutem przekazania Aneksu do Raportu Komisji Weryfikacyjnej WSI spółce Agora. Absurdalność zarzutu, absurdalność całej sytuacji mogłaby nawet być śmieszną, gdyby nie była groźną i tragiczną zarazem. Metodyczne przeszukanie trwało do godziny 21 00. Centymetr po centymetrze. Szukano Aneksu, który rzekomo miałem przekazać spółce Agora.
(…)
w roku 2005, gdy w wydawnictwie Rosner i Wspólnicy opublikowałem książkę “Kto naprawdę Go zabił?”, książkę przemilczaną, ujawniającą tajne dokumenty pokazujące, że prawie wszystko co dotąd powiedziano o zbrodni na księdzu Jerzym Popiełuszce, najgłośniejszej, a zarazem najbardziej tajemniczej zbrodni PRL, jest kłamstwem.”
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Sumliński

Ostatnio komentowane przez: pele

  • Linia energetyczna na wysokości 400 metrów ?!
    Airbus A320, June 26, 1988

    http://www.airdisaster.com/investigations/af296/af296.shtml

    The Official Version

    The French minister of transportation (Louis Mermoz), the company (Air France) and the aircraft manufacturer (Airbus Industry) declared with precipitation shortly after the accident that the aircraft was beyond any doubt. The final report (published 18 months after the accident) comes to the same conclusion, but the authenticity of the data on which the report has always been very doubtful, and since May 1998 it is proven by the report of the Lausanne IPSC that the Flight Data Recorder (DFDR) was substituted after the crash. For 10 years the media have not stopped reporting about the anomalies which have accompanied the technical investigation of the accident from the beginning.

    The Captain’s Version

    Captain Asseline flew the aircraft manually. He had been instructed by Air France to overfly the airfield at 100 ft above ground. When he increased throttle to level off at 100 ft, the engines did not respond. So after some seconds he got worried and thought there was something like a short-circuit in the completely computerized throttle control. So he pulled the throttle back all the way and forth again. By that time the aircraft had touched the trees.

    After the accident, Captain Asseline was very astonished when he saw on an amateur video tape that the gear was only 30 ft above ground when the aircraft was passing over the runway. He affirms the altimeter of the Airbus A320 indicated 100 ft.

    The Forest

    When the aircraft hit the trees, its wings made an aisle in the forest – a valuable source of evidence. However the forest has been razed with precipitation within 3 days after the accident. The order to cut the trees was given by Mr Mangane and Mr Villeneuve from the Accident Investigation Bureau. While going down, the aircraft cut the trees at a height of 11 m (36 ft) on the left and 8.5 m (28 ft) on the right side. This difference might indicate that the engines were not running at the same speed. That has not been taken into account in the final report.

  • Odgłos zderzenia z drzewami
    Obama i McCain o Polsce i Rosji http://www.youtube.com/watch?v=lfvcByQ4kxE&NR=1
  • Linia energetyczna na wysokości 400 metrów ?!
    @d2d
    Właściwie nie wiadomo skąd wzięli dane do zrobienia tego profilu i czy to jest rzeczywisty stan jaki był 10IV, czy też posłużyli się mapą z czasów ZSRR. Widać, że to są rejony gdzie sporo się buduje w ostatnich latach i teren mógł ulec zmianie.

    Na stronie http://aviation-safety.net/investigation/cvr/transcripts/ są transkrypcje CVR i ATC “for educational purposes”. Ale warto pamiętać, że część została zmanipulowana, jak np. Airbusa z 1988 r. we Francji, gdzie też jakiś czas trzymali nielegalnie czarne skrzynki po wypadku. http://aviation-safety.net/investigation/cvr/transcripts/cvr_acf296.php
    Końcówka stenogramu jest tam podobna jak naszego TU. Nie chcieli lądować, miał przelecieć nad pasem, ale rozbił się w lesie za nim. Odliczają “Radio altimeter” w stopach.

Oceń artykuł:
(4.60)
głosów: 60
tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • West, John West :

    Władek Gapys (WSI), ten ze Szczecina, absolwent Akademii Sztabu Generalnego w NRD, gdzie studiowaŁ w l. 1982-1986, ten co to żyletką wycinał swoje nazwisko ze znajdujących się obecnie w IPN akt (wstyd?, wyrzuty sumienia?), szkolony również i w Sowietach — rozpracowywał także gdański Ruch Młodej Polski Arama Rybickiego (zginął w Smoleńsku) i Aleksandra Halla (z Komitetu Honorowego kandydata Komorowskiego). Pewno w nagrodę za to trafił do NRD. Oto jak ówczesne wojsko broniło sowieckiego socjalizmu. Może w myśl nowej ustawy o IPN Arama Rybickiego TERAZ W SPOKOJU SPRAWDZIC, CZY DOBRZE SWOJE NAZWISKO Z AKT WYCIĄŁ.

    Komentarz lubiany przez innych czytelników: Oceń go. Thumb up 12 Thumb down 4

  • pele :

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article215540/W_liscie_pozegnalnym_oskarzyl_specsluzby.html

    “Wyrwany z krótkiego snu podszedłem do drzwi i usłyszałem – Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, proszę otwierać. Było ich ośmiu. Poinformowali mnie, że od tego momentu jestem zatrzymany pod zarzutem przekazania Aneksu do Raportu Komisji Weryfikacyjnej WSI spółce Agora. Absurdalność zarzutu, absurdalność całej sytuacji mogłaby nawet być śmieszną, gdyby nie była groźną i tragiczną zarazem. Metodyczne przeszukanie trwało do godziny 21 00. Centymetr po centymetrze. Szukano Aneksu, który rzekomo miałem przekazać spółce Agora.
    (…)
    w roku 2005, gdy w wydawnictwie Rosner i Wspólnicy opublikowałem książkę “Kto naprawdę Go zabił?”, książkę przemilczaną, ujawniającą tajne dokumenty pokazujące, że prawie wszystko co dotąd powiedziano o zbrodni na księdzu Jerzym Popiełuszce, najgłośniejszej, a zarazem najbardziej tajemniczej zbrodni PRL, jest kłamstwem.”
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojciech_Sumliński

    Komentarz lubiany przez innych czytelników: Oceń go. Thumb up 8 Thumb down 2

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters