SMOLEŃSK 10 kwietnia 2010 – podsumowanie na dzień 9.07.2010

Publikacja w serwisie: 09 July 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , , , , , , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » SMOLEŃSK 10/4/10 – PRÓBA PODSUMOWANIA NA DZIEŃ 26.06.2010 » Były szef kontrwywiadu wojskowego chce „przeprowadzenia dowodu z kompletnych billingów z 10 i 11 kwietnia 2010 r.” » Odpowiedź kancelarii premiera na apel Ruchu 10 kwietnia ws. powołania międzynarodowej komisji technicznej badającej przyczyny katastrofy w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 » MARSZ SOLIDARNOŚCI Z OFIARAMI TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ 10 KWIETNIA 2010 [Ottawa, Kanada, 9 kwietnia 2011] » SMOLEŃSK 10.04.2010 – PAMIĘTAMY! » 10 kwietnia: średni stopień zagrożenia » Zbigniew Mikołejko: 10 kwietnia 2010 – czas apokalipsy » OŚWIADCZENIE Zespołu Parlamentarnego Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010 r. » Niebo nad Smolenskiem dzien po katastrofie prezydenckiego samolotu » 10 KWIETNIA I NADAKTYWNOŚĆ ROSYJSKICH SŁUŻB » W jakim stanie i miejscu znajdował się kokpit Tu-154 po katastrofie 10 kwietnia ub.r. na lotnisku Smoleńsk Siewiernyj? » Stenogram nagrania ze spotkania Edmunda Klicha z ministrem Bogdanem Klichem, 22 kwietnia 2010 r. » 6 miesięcy później [podsumowanie] » Facebook vs. Smolensk-2010.pl » Tęsknimy! Ku pamięci Załogi TU-154 – Smolensk 10.04.2010 » [ENGLISH] Smolensk 2010 – PLANE CRASH RESUME » APEL ANDRZEJA MELAKA KATASTROFA SMOLEŃSK 2010 » Amatorski film z miejsca katastrofy – Smoleńsk 10.04.2010. » Podsumowanie uzasadnienia decyzji o umorzeniu cywilnego śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej » Smoleńsk. Przyczynek do tragedii. » Smoleńsk – hipoteza zamachu – argumenty w pigułce V2 » Smoleńsk – Antoni Macierewicz kontra Donald Tusk i Grzegorz Schetyna » 10 kwietnia nie było drugiego Katynia » Gruppenführer KAT » Generał KGB, BBN i Smoleńsk » Smoleńsk w cieniu skorumpowanego MAK » Sejm nie może nie pytać o Smoleńsk » SMOLEŃSK: ZNIKAJĄCE ZDJĘCIA SATELITARNE » Smoleńsk: tajne rozmowy ludzi Putina i Tuska » Misja Specjalna 21.09.2010 – Katastrofa Polskiego Tu-154m [1/2] » “KATYŃ 2010″: PRZEKAZAĆ WRAK SAMOLOTU POLSCE » Eksperyment wyjaśni zagadkę katastrofy 10 kwietnia » Okoliczności lotu 10 kwietnia w rękach komisji Millera » Nieznany los broni oficerów BOR, którzy zginęli 10 kwietnia » Katastrofa 10 kwietnia: Rosyjscy i polscy eksperci polecieli do USA » 10 kwietnia delegacja z Tu-154 miała czekać w Mińsku na poprawę pogody » BILANS OTWARCIA . CENA TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ. » Generał Marian Janicki, szef BOR, odmawia posłom spotkania z oficerami, którzy 10 kwietnia pracowali na lotnisku w Smoleńsku i w Katyniu » Smoleńsk w Kongresie USA » Questions regarding Smolensk air crash » GAZPROM – wybory – Smoleńsk » Hiszpania w nagrodę za Smoleńsk » Smoleńsk: niewygodne fakty » Smoleńsk w wersji niedociekliwej » Turowski – Jakimiszyn – Smoleńsk » Misja specjalna 16.06.2010 » Ocenzurowane “WIADOMOŚCI” TVP z 23-04-2010 » Smoleńsk nie miał danych o przylocie Tu-154? » Oświadczenie Marszałka Sejmu (10.04.2010) » SMOLEŃSK: NOWY ŚWIADEK, NOWE FAKTY » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

1/ Poprzez zorganizowanie odrębnych obchodów katyńskich w dniach 7.04 i 10.04 udało się wystawić prezydencki Tu-154 na zamach w dniu 10.04. Ze strony Polski aktywne tu były środowiska dawnego układu WSI (środowisko wojskowo-biznesowo-polityczne związane z układami PRL, które usiłowali rozbić i w dużej mierze udało się to A.Macierewiczowi i śp.p. L.Kaczyńskiemu). Ślady działalności ludzi powiązanych z WSI ukazuje tekst “Gruppenfuhrer KAT”. Uwikłani są tu zarówno premier Tusk jak i marszałek Komorowski. Istnieją istotne ślady wskazujące na powiązanie zamachowców (FSB/KGB) z grupą interesu w Polsce blisko związaną z rozwiązanymi WSI (Komorowski jeszcze jako Minister Obrony Narodowej był blisko związany z tym środowiskiem).

2/ Zamachu dokonała Federalna Służba Bezpieczeństwa (FSB – następczyni KGB – następczyni NKWD). Dokonano tego poprzez:

a/ Zakłócenie sygnałów nawigacyjnych samolotu – fałszywe radiolatarnie przesunięte o 1 km wcześniej w stosunku do prawdziwych (które na czas zamachu zostały wyłączone). Piloci po minięciu bliższej radiolatarni, mając przeświadczenie, że do progu pasa pozostało 1,1 km, rozpoczęli obniżanie samolotu do przyziemienia. Niestety radiolatarnia, którą minęli, w rzeczywistości była fałszywa i ustawiona w odległości 2,1 km, a więc samolot nie mógł trafić na początek pasa – zabrakło 1 km.

b/ Ustawienie o 1 km wcześniej reflektorów lotniskowych, tzw. APM-ów, które świecąc w warunkach ograniczonej widoczności zachęcały pilotów do lądowania. APM tworzą tzw. bramę do lądowania.

c/ Celowe ograniczenie widoczności poprzez wytworzenie sztucznej mgły. Dokonał tego należący do FSB i krążący nad lotniskiem IŁ-76.

d/ Działalność fałszywego kontrolera lotów (przejęcie kanału komunikacji z samolotem przez FSB), który przekazywał pilotom fałszywe informacje wiodące samolot ku katastrofie (m.in. fałszywie podawał pilotom informacje “na kursie i ścieżce”, podczas gdy samolot nie był ani na właściwym kursie (nie trafiłby w pas lotniska) ani na właściwej ścieżce zniżania (w końcowej fazie lotu był zdecydowanie pod ścieżką) oraz przekazał komunikat: “zejdźcie na 50 m” w momencie gdy samolot zagłębiał się w jar, a więc tym komunikatem kontroler wiódł samolot bezpośrednio ku zderzeniu z ziemią.

e/ Wybuch bomby termobarycznej, czyli paliwowo-powietrznej (dla pewności zgładzenia wszystkich) w końcowej fazie lotu lub przy uderzeniu samolotu w ziemię.

3/ Strona polska pozostawiła wyjaśnianie przyczyn katastrofy stronie rosyjskiej, komitetowi MAK, na którego czele stoi generał KGB Tatiana Anodina. Strona polska mogła na bazie istniejących regulacji żądać wyjaśniania przyczyn przez siebie lub przez komisję międzynarodową, ale tego nie zrobiła. Odpowiedzialni za to są m.in. Edmund Klich, Tusk i Komorowski. Wszystko po to, by storpedować możliwość wykrycia sprawstwa przez FSB/KGB oraz zatuszować polski ślad zamachu.

4/ W okresie po katastrofie w sposób bardzo agresywny media przekazywały i utrwalały wśród społeczeństwa rosyjską wersję – “winni są piloci i naciski na nich”. W jej propagowaniu byli aktywni różnego rodzaju pseudoeksperci (tzw. przekaźniki) i niektórzy spolegliwi dziennikarze, a potem ci którzy niewiele rozumieją, ale przekazują dalej (tzw. rezonatorzy).

5/ Pośrednim dowodem na przeprowadzenie zamachu przez FSB/KGB jest fakt matactw w śledztwie dokonywanych przez stronę rosyjską (zacieranie dowodów, blokowanie przesłuchań kluczowych świadków, przekazanie stronie polskiej stenogramu, który w wielu miejscach jest jawnie fałszywy, wypowiedziana przez Anodinę deklaracja, że strona polska nigdy nie otrzyma oryginałów czarnych skrzynek, nierealizowanie przez rosyjską prokuraturę wniosków o pomoc prawną wystosowanych przez polską prokuraturę). W tym kontekście znamienne i złowróżbne są słowa wicepremiera Iwanowa: “Rosja przekazała Polsce wszystkie materiały dotyczące okoliczności katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem, w której zginął m.in. prezydent Lech Kaczyński”.

WNIOSKI:

A/ Smoleńsk 10/4/10 to Katyń-2, mord polityczny. Tak jak motywem przy Katyniu-1 było osłabienie sił patriotycznych Państwa Polskiego, tak przy Katyniu-2 jest podobnie. Doszło do zgładzenia prezydenta L.Kaczyńskiego (głównego przeciwnika politycznego Rosji w rosyjskiej strefie wpływów), zgładzenia generalicji (głównych przeciwników i blokerów dla odrodzenia się wpływów WSI) oraz zgładzenia wielu innych osobistości życia publicznego (kojarzonych z nurtem patriotycznym, niepodległościowym; zwolenników dekomunizacji, czyli odcięcia agentury WSI/GRU od wpływów biznesowo-politycznych współczesnej Polski).

B/ Umoczeni są Arabski, Tusk, Komorowski, a w niesławie pozostaną wszyscy ci, którzy zablokowali w Sejmie wydanie rezolucji za powołaniem niezależnej międzynarodowej komisji do zbadania przyczyn katastrofy. Wygląda to na drugą Targowicę. Można jedynie żywić nadzieję, że jeśli dzisiaj wyjawienie prawdy zostanie zablokowane, to w przyszłości i tak wyjdzie ona na jaw (Rosjanie przez 50 lat nie przyznawali się do Katynia-1 i można przyjąć, że przez kolejne 50 lat nie przyznadzą się do Katynia-2, chyba że… nie uda się teraz Tuskowi i Komorowskiemu stłamsić śledztwa polskiej prokuratury, a otoczenie międzynarodowe i polityka USA będą przychylne, by postawić Rosję pod murem – lecz obecnie trudno na to liczyć). FAKT, ŻE POLSKA PROKURATURA MUSI SZUKAĆ W ŚLEDZTWIE POMOCY I POPARCIA AMERYKAŃSKIEGO KONGRESU, PRZY PASYWNOŚCI POLSKIEGO RZĄDU, JEST KURIOZUM NA SKALĘ ŚWIATOWĄ.

C/ Tusk i Komorowski zdecydowanie nie są patriotami, a Trybunał Stanu powinien wobec nich wypowiedzieć się co do zarzutu o zdradę stanu. Inne osoby stojące za wystawieniem prezydenckiego Tu-154 na zamach w dn. 10.04 (np. Arabski opisany w Gruppenfuhrer KAT), osoby lobbujące za pozostawieniem śledztwa stronie rosyjskiej oraz mataczące w śledztwie powinny być zdecydowanie postawione w stan oskarżenia i/lub poddane obserwacji przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

autor: DMS

http://smolensk-2010.pl/2010-07-08-andrzej-seremet-to-mogl-byc-zamach.html/comment-page-1#comment-4188

Oceń artykuł:
(4.36)
głosów: 14
tagi: , , , , , , , , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • rafal35 :

    Nie moge w to uwierzyc, slowo skandal to za malo!
    Rosjanie zwrócili się do Polski o udostępnienie dokumentacji dotyczącej broni funkcjonariuszy BOR oraz posiadanej przez nich amunicji
    Śledczym zginął rejestrator!!!!?????

    Thumb up 1 Thumb down 0

  • Agnieszka :

    Tak, wlasnie przeczytalam…Nie ma juz slow, zeby opisac ten..koszmar.

    W tym sledztwie wszystko jest mozliwe i nic nie jest mozliwe… Sledczy wola, zeby zniknal rejestrator niz mialby zniknac…ktorys sledczy.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  • Inka :

    Chyba, że odczytali rejestrator i woleli (albo zostali zmuszeni) go ukryć.
    Na każdy pojawiający się nowy wątek jest dezinformacja. O to chyba chodzi, aby ludzie zmęczyli się doszukiwaniem prawdy.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • anna :

    @ Inka
    Bardzo celna uwaga. Kiedy dowody giną? Kiedy powinny zginąć, bo są niewygodne, bo przeczą założonej tezie. Przypominam sprawę Olewnika. Podczas dzisiejszego przesłuchania Miro Drzewieckiego przed komisją ds. afery hazardowej zwróciłam uwagę na pewne interesujące pojęcie. Chodzi o tzw. pomyłkę urzędniczą. Zagubienie rejestratora kiedyś, przed jakąś komisją śledczą wyjaśni się zwykłą pomyłką urzędniczą. Nieodwracalną. Ta nieznośna lekkość pomyłek w naszej RP jest znamienna, bo w tym kraju nikt za nic nie odpowiada.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Inka :

    Z tego co wiem czarna skrzynka, którą posiadaliśmy(?) była bardzo wartościowa, ponieważ na niej zarejestrowane były parametry lotu, rozmowy w kokpicie i ewentualne “problemy” samolotu. Kiedyś nawet wyczytałam, że ta nasza skrzynka odpowiada tym dwóm pozostałym, które mają Rosjanie (nie miałam okazji potwierdzić tej informacji), dlatego pomijając inne sprawy, ważne było aby nasi nie oddali jej Rosji, a tutaj proszę! Tak cenny dowód ulotnił się jak kamfora! Milionom ludzi zależy, aby dojść do prawdy, ale komuś innemu zależało, aby pozbyć się problemu. Coś w stylu… Mówisz i masz!!
    Mam jednak cichą nadzieję, że to nieprawdziwa informacja, ale z drugiej strony nie byłabym zaskoczona.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Agnieszka :

    Informacja z 15 kwietnia – http://dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article588064/Przywiezli_czarna_skrzynke_Ruszaja_badania.html

    czwartek 15 kwietnia 2010 18:10

    Może być odczytana tylko w Polsce
    Przywieźli czarną skrzynkę. Ruszają badania
    Fachowo nazywa się ją rejestratorem szybkiego dostępu. Jej zadaniem jest rejestrowanie parametrów technicznych samolotu. Trzecia czarna skrzynka prezydenckiego tupolewa wróciła do Polski. I choć jest dowodem rzeczowym w rosyjskim śledztwie, może być przebadana tylko tu.

    Skrzynka przyleciała na pokładzie samolotu Globemaster, który przywiózł ciała 34 ofiar katastrofy. Wrócili też polscy eksperci z komisji badania wypadków lotniczych, współpracujący w czynnościach śledczych.

    Badania skrzynki mają się zacząć jeszcze w czwartek w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych i potrwają kilka dni. Płk Jerzy Artymiak z Naczelnej Prokuratury Wojskowej wyjaśnił, że zawartość tej skrzynki musi być przebadana w Polsce, bo jest to produkt polski i tylko u nas można ją odczytać. W badaniach będzie uczestniczył rosyjski członek komisji badającej wypadek. “To na razie jest dowód rzeczowy rosyjskiego śledztwa; w przyszłości strona polska, na podstawie umowy o pomocy prawnej, zwróci się formalnie o przekazanie tych dowodów” – dodał Artymiak.

    “Piloci prezydenckiego samolotu wiedzieli, że się rozbiją” – powiedział w czwartek prokurator generalny Andrzej Seremet w TOK FM. Zapis z czarnych skrzynek zostanie ujawniony; upublicznione nie zostaną tylko “treści intymne” – zapowiedział.

    Jak mówił “Gazecie Wyborczej” płk Zbigniew Rzepa, prokurator wojskowy, który bierze udział w badaniu przyczyn katastrofy, końcówka zapisu na taśmie “była dramatyczna”, ale nie chciał powiedzieć, czy pasażerowie wiedzieli, że maszyna uderzy o ziemię. Rzepa pytany, czy fragmenty rozmów z kabiny to rozmowy między pilotami, czy też między nimi a którymś z pasażerów, odparł, że są to “na pewno rozmowy samych pilotów”. Zaś to, czy oni rozmawiali jeszcze z osobą trzecią, będzie jasne “na 100 proc.”, kiedy uda się zsynchronizować zapisy rozmów z czasem lotu.

    Dyrektor departamentu prasowo-informacyjnego MON płk Wiesław Grzegorzewski powiedział PAP o trzeciej skrzynce, że jest ona polskiej produkcji. “To rejestrator szybkiego dostępu, który rejestruje dla celów szkoleniowych, jak również technicznych i bieżących, parametry techniczne samolotu” – dodał. Podkreślił, że “niestety, ona nie rejestruje rozmów – te są tylko w rekorderach katastroficznych”.

    “W Tupolewie jest standardowo pięć skrzynek rekordowych. Część są to skrzynki tzw. eksploatacyjne, robocze, które nie mają przetrwać, natomiast dwie są tak zbudowane, by przetrwać najtrudniejsze chwile w momencie katastrofy” – powiedział Grzegorzewski. “Ta trzecia – która się zachowała, służy technikom do tego, by jak przygotowuje się samolot do lotu, czy zaraz po locie, wrzucić dane na twardy dysk komputera – wtedy wyświetlają się natychmiast informacje, czy samolot jest sprawny, czy nie. Albo świeci na zielono, albo pali się lampka na czerwono i trzeba wyjaśniać, co jest nie tak, jakie jest odchylenie od normy, jaki parametr jest przekroczony i co trzeba zrobić, żeby to naprawić” – dodał

    Jeszcze w sobotę Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie “nieumyślnego sprowadzenia katastrofy w ruchu powietrznym, w wyniku której śmierć ponieśli wszyscy pasażerowie samolotu TU-154 Sił Powietrznych RP, numer boczny 101, w tym prezydent RP, pan Lech Kaczyński oraz członkowie załogi”. Kodeks karny stanowi, że jeżeli następstwem takiego nieumyślnego czynu jest śmierć człowieka lub ciężki uszczerbek na zdrowiu wielu osób, “sprawca podlega karze pozbawienia wolności od sześciu miesięcy do lat ośmiu”. Czynności śledztwa prowadzone są w Polsce i w Federacji Rosyjskiej.

    PAP

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Agnieszka :

    Informacja z 7-05-10:

    http://www.rp.pl/artykul/459542,472324.html

    Trzecia czarna skrzynka wróciła do Rosji

    07-05-2010 12:03
    Badany w Polsce rejestrator samolotu Tu-154, który rozbił się pod Smoleńskiem, został już przekazany wraz z analizą do Rosji – poinformował prokurator generalny Andrzej Seremet.

    Prokurator nie chciał ujawnić żadnych szczegółów badań, bo jak zaznaczył były one prowadzone w ramach rosyjskiego śledztwa. Chodzi o trzecią z czarnych skrzynek, tzw. rejestrator parametrów lotu, która była badana w Instytucie Technicznym Wojsk Lotniczych w Warszawie. Skrzynka musiała być przebadana w Polsce, bo jest to produkt polski i tylko u nas można ją odczytać.

    Seremet odniósł się także do współpracy między polskimi i rosyjskimi prokuratorami. Zaznaczył, że formuła prawna, według której się ona odbywa, jest “jedyną możliwą”. Dodał, że konwencja chicagowska nie odnosi się do postępowań karnych i w tym przypadku wykorzystywana jest jedynie do prowadzenia badań przez komisje wyjaśniające okoliczności tragedii.

    PAP

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Inka :

    No to już wiemy do czego służy polska, czarna skrzynka i wiemy, że Polacy ją odesłali. Szkoda, że tak chętnie Rosjanie nie przyślą nam dwóch pozostałych! My prosić możemy bez końca…oni pewnie poprosili raz!
    Niedobrze mi się robi na myśl jak oni to wszystko załatwiają i jak olewają tą sprawę.

    Dziękuję Agnieszko za info :)

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Agnieszka :

    A zobaczcie, jakie “nowosci” z czerwca (najpierw badaja rejestrator, kwiecien – pozniej odsylaja go do Rosji wraz z ANLIZA, maj – BRAKUJE KLUCZOWEGO ZAPISU Z REJESTRATORA, czerwiec – ZNIKA TA SKRZYNKA, GUBIA JA SLEDCZY! lipiec)
    I KTO TU KLAMIE! BO KLAMIA EWIDENTNIE!

    Lot Tu-154: brakuje jeszcze zapisu z rejestratora parametrów lotu

    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/425760,lot_tu_154_brakuje_jeszcze_zapisu_z_rejestratora_parametrow_lotu.html

    Szef szkolenia Sił Powietrznych gen. Anatol Czaban uważa, że do pełnego obrazu lotu Tu-154, który rozbił się pod Smoleńskiem, brakuje zapisu z rejestratora parametrów lotu. Jego zdaniem, ujawnione we wtorek stenogramy z rozmów załogi to za mało.

    “Tutaj brakuje jeszcze paru rozmów w tym stenogramie i brakuje przede wszystkim kluczowego zapisu, bo dla mnie kluczowym jest zapis z rejestratora parametrów lotu” – powiedział w środę Czaban w radiu TOK FM.

    “Dopiero nałożenie rozmów na trajektorię lotu daje jakiś pełen obraz. Na razie jest jeszcze za wcześnie. Uważam, że dzisiaj jeszcze żaden fachowiec na podstawie tego nie powinien się wypowiadać” – podkreślił Czaban.

    Jego zdaniem, wypowiedzi, które obecnie w stenogramie są uznane za niezrozumiałe, w przyszłości zostaną odczytane. “Komisja przyjęła dobrą metodę, bezpieczną: podaje to, co jest w 100 proc. pewne i podaje wszystkie rozmowy, nawet w korespondencji pomiędzy innymi samolotami. Natomiast to, co jest może troszeczkę niepewne – bo zawsze są szumy, zawsze są jakieś zakłócenia – nad tym zapewne pracuje” – mówił Czaban. Zaznaczył, że pełny obraz będzie wtedy, kiedy wszystkie wypowiedzi będą odczytane.

    Czaban podkreślił, że nie wiadomo, według czego ta wysokość była mierzona

    Szef szkolenia Sił Powietrznych powiedział też, że nie rozumie zakończenia stenogramu, “bo tam w bardzo szybkim czasie następują po sobie informacje nt. zmniejszania wysokości”.

    Komentując fakt, że nawigator podawał coraz niższą wysokość od ziemi, Czaban podkreślił, że nie wiadomo, według czego ta wysokość była mierzona. “Pytanie, czy to był wysokościomierz barometryczny, i w ogóle dlaczego załoga schodziła na 20 m. Dla mnie to jest niezrozumiałe, bo przecież sama wysokość drzew to jest ok. 20 m, czy może więcej” – zaznaczył.

    Według generała, stenogram potwierdza, że załoga nie miała problemów z językiem rosyjskim, ponieważ nawet żartowała w tym języku. Udowadnia też, że była przygotowana do lotu, bo jeszcze przed porozumieniem się z kierownikiem lotów na wieży w Smoleńsku ustawiała wstępne parametry do lądowania, w tym kurs pasa. Jego zdaniem, załoga wiedziała też “o tej rzeźbie terenu przed lotniskiem z tego kierunku”.

    Źródło: PAP

    Artykuł z dnia: 2010-06-02, ostatnia aktualizacja: 2010-06-02 09:29

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • anna :

    Poniżej lepszy link, do lepszego materiału o liczbie i rodzaju skrzynek w Tu-154
    http://wyborcza.pl/1,75478,7817225,Co_odkryja_glosy_z_MARS_a_.html

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • mik :

    Dzis mijaja dokladnie 3 miesiace od tragicznego lotu Tu-154m z Pasazerami skazanymi na zaglade.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • mik :

    SMOLEŃSK 10.04.2010 – PAMIĘTAMY!

    Ponad dwa tysiące osób przyszło na Plac Piłsudskiego w Warszawie, by uczcić pamięć 96 osób, które trzy miesiące temu zginęły w katastrofie prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem. Wśród ofiar byli: prezydent RP Lecha Kaczyński, jego żona Maria i elita polskiego narodu.
    [..]

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • ukar :

    Spisek przygotował morderca Kartofel:

    http://politbiuro.gazeta.pl/politbiuro/1,85402,5591590,Prezydent_grozil_kapitanowi_swojego_samolotu___Zrobimy.html

    Kaczor jest winny śmierci 95 ludzi.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • admin :

    @ukar

    Przepraszam za kolokwializm, ale to co przysłałeś to są POmyje POsPOlite.

  • ukar :

    @ admin

    Może i POmyje, ale to również należy wyjaśnić. W przypadku takiej tragedii nalezy każde pomyje wyjaśnic. Nie tylko takie które sie PiSdą podoba… Zresztą poczekajcie z osądami do ujawnienia dalszego ciągu zapisu z czarnych skrzynek. Jeśli okaże się prawdą, że jest tam to co ja już widziałem, to grzecznie przeprosicie Polaków za głupotę Lecha i Jarka. A przede wszystkim przeprosicie rodziny ofiar za zamach zorganizowany przez Kaczorów…

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • ukar :

    Jesteście bractwem wzajemnej adoracji. Jesteście odpadem intelektualnym, zacietrzewionymi burakami wierzącymi we wszystko homoseksualnemu Jarkowi. Użyjcie czasem tej jednej żyłki w waszej czaszce…

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • admin :

    @ukar

    Do 3 razy sztuka:
    1 – wylałeś pomyje na Moim terenie
    2 – przyznajesz się do tego i starasz się bełkotliwie uzasadnić
    3 – ponownie wyskakujesz z bluzgami

    Nie jestem w stanie dorównać Twemu poziomowi. Jedyna moja propozycja to zbanowanie konta. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    PS. Możesz wrócić jak nabierzesz ogłady.

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters