APEL STOWARZYSZENIA RODZIN KATYŃ 2010

Publikacja w serwisie: 12 July 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , , , , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » Rozmowa z Andrzejem Melakiem, współzałożycielem Stowarzyszenia Katyń 2010. » Stowarzyszenie Rodzin Katyń 2010 – apelujemy o prawdę i pamięć » APEL ANDRZEJA MELAKA KATASTROFA SMOLEŃSK 2010 » Odpowiedź kancelarii premiera na apel Ruchu 10 kwietnia ws. powołania międzynarodowej komisji technicznej badającej przyczyny katastrofy w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 » “KATYŃ 2010″: PRZEKAZAĆ WRAK SAMOLOTU POLSCE » Analiza kryminalistyczna: “Katyń 2010 – Moskwa 1610″ » Branka smoleńskich rodzin na zeznania » KONFERENCJA PRASOWA RODZIN OFIAR SMOLEŃSKA » Śledczy rozwiewają wątpliwości rodzin ofiar » Wniosek rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej odrzucony » Katyń 2.0 » SMOLEŃSK 10 kwietnia 2010 – podsumowanie na dzień 9.07.2010 » Apel do obywateli USA, którzy mają prawo na mocy ustawy do dostępu do wszelkich dokumentów będących właśnością rządu USA. » Część rodzin smoleńskich pisze do prezydenta ws. uroczystości » Ciężka sytuacja finansowa niektórych rodzin ofiar » Rzeczy osobiste ofiar katastrofy trafiły do rodzin » Usłużni dla Rosjan, asertywni wobec rodzin ofiar » Apel w obronie dobrego imienia pilota TU-154 » Apel: wzywamy społeczność międzynarodową do dokładnego zbadania okoliczności katastrofy w Smoleńsku » Katyń – wołanie o prawdę » Katyń to niegojąca się rana » Tylko ból rodzin nie był na pokaz – świat usłyszy tylko to, co powinien. » Wiktor Suworow: To jest drugi Katyń » [English] President Kaczynski’s last speech that was not delivered in Katyn » Rzeczy wrócą do rodzin » Telefony dla rodzin ofiar katastrofy » Tusk drwi z rodzin smoleńskich » Obecność prezydenta decyzją rodzin » Nie może być rodzin lepszych i gorszych » Konfrontowanie rodzin częścią kampanii dezinformacyjnej » Zakończyło się spotkanie rodzin smoleńskich z prezydentową » Cały czas przekazywana jest pomoc dla rodzin » ABW rozpoczęła pobieranie próbek DNA od rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej » Ocenzurowane “WIADOMOŚCI” TVP z 23-04-2010 » Misja specjalna 16.06.2010 » SMOLEŃSK 10.04.2010 – PAMIĘTAMY! » 54 pytania nadal aktualne – aktualizacja 13.05.2010 » SMOLEŃSK 10/4/10 – PRÓBA PODSUMOWANIA NA DZIEŃ 26.06.2010 » Amatorski film z miejsca katastrofy – Smoleńsk 10.04.2010. » CYNICZNI 2010 » TVN 24 – Hieną roku 2010 » Misja specjalna (2/3) – 12.05.2010 » Wildstein Przedstawia – 12.09.2010 » Misja specjalna – 02.06.2010 » Facebook vs. Smolensk-2010.pl » Misja specjalna – TVP – 05.10.2010 » Misja specjalna -TVP- 05.05.2010 » Małgorzata Wassermann w Sejmie – 24.09.2010 » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

Od katastrofy pod Smoleńskiem upłynęły już trzy miesiące. W niewyjaśnionych dotąd okolicznościach zginęli nasi najbliżsi, nasi rodzice, mężowie, żony, dzieci. Zginął Prezydent Rzeczpospolitej Pan Lech Kaczyński, Jego Małżonka oraz 94 wspaniałych Polaków, elita polityczno-intelektualna Polski. Pragnęli w 70. rocznicę mordu polskich jeńców wojennych w lesie katyńskim oddać hołd ofiarom na Polskim Cmentarzu Wojennym w Katyniu.

Ustalenie przyczyn katastrofy przeciąga się. Działania rządu Rzeczpospolitej, prokuratury rosyjskiej, jak również rządu Federacji Rosyjskiej są prowadzone w sposób nad wyraz, niedbały i niekompetentny, co świadczy o braku woli rzetelnego wyjaśnienia przyczyn tej największej tragedii ostatniego stulecia. Opieszałość w przekazywaniu materiału dowodowego przez rosyjską prokuraturę wzbudza największe zdziwienie oraz niepokój. Skandalicznym dla nas było przygotowanie i potraktowanie wizyty prezydenta i delegacji polskiej jako nieoficjalnej. Nie można także pominąć braku elementarnych zabezpieczeń lotu, a później miejsca katastrofy, poniewierających sie szczątków samolotu, ciał naszych bliskich i ich ubrań. To i wiele innych niezgodności w podawaniu faktów zainspirowały nasze rodziny do utworzenia Stowarzyszenia Rodzin Katyń 2010. Stowarzyszenie będzie działać bardzo konsekwentnie i stanowczo będzie domagać się skrupulatnego, uczciwego śledztwa w celu wyjaśnienia przyczyn katastrofy.

Żądamy:
1) powołania międzynarodowej komisji technicznej – nie jedynie polsko-rosyjskiejm – celem wyjaśnienia wszystkich okoliczności tragedii smoleńskiej;
2) zwrócenia Polsce oryginalnych czarnych skrzynek i wraku samolotu jako własności polskiej i bardzo ważnych dowodów w sprawie;
3) zwracamy się do Sejmu Rzeczpospolitej o powołanie specjalnej komisji śledczej celem dokładnego wyjaśnienia okoliczności i procedur zastosowanych w przygotowaniu tej wizyty;
4) przesłuchania przez Prokuraturę członków rządu z Premierem Donaldem Tuskiem na czele oraz przesłuchania Ministra Bogdana Klicha – Ministra Obrony Narodowej, Ministra Spraw Zagranicznych – Radosława Sikorskiego, Prezydenta – Bronisława Komorowskiego, Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów – Tomasza Arabskiego, i innych wysokich urzędników państwowych odpowiedzialnych za przygotowanie wizyty Głowy Państwa i delegacji polskiej, a także Ewy Kopacz – Ministra Zdrowia na okoliczność przeprowadzenia sekcji zwłok ofiar katastrofy;
5) żądamy wystosowania przez rząd polski noty dyplomatycznej do rządu rosyjskiego domagającej się równorzędnego uczestnictwa organów polskich w prowadzonym śledztwie.

Zwracamy się z gorącą prośbą o pomoc do wszystkich Polaków, również obywateli innych krajów, tych dla których ważne są: uczciwość, moralność, prawda. Zwracamy się z prośbą o podpisywanie naszego apelu i wsparcie naszych wysiłków.

FORMULARZ POPARCIA STOWARZYSZENIA RODZIN KATYŃ 2010 O POWOŁANIE MIĘDZYNARODOWEJ KOMISJI CELEM WYJAŚNIENIA WSZYSTKICH OKOLICZNOŚCI TRAGEDII PREZYDENCKIEGO SAMOLOTU

kliknij, aby pobrać

Wypełniony druk prosimy przesłać na adres:

Andrzej Melak
ul. Przyczółkowa 104
02-968 Warszawa

Oceń artykuł:
(4.48)
głosów: 69
tagi: , , , , , , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • podajdalej11 :

    Szanowni Rodacy,ze stowarzyszenia rodzin Katyn 2010.
    Prosze i zezwalam “Stowarzyszeniu Rodzin Katyn 2010″ na publikowanie
    moich deklaracji i listow,ktore zalanczam dzisiaj dnia Lipec 21/2010
    Jednoczesnie informuje ze kopie tych listow wysylam do srodkow masowego przekazu w Polsce i USA,ktore niestety milcza.
    Jan Tarwid
    Kapr. Rez. Lotictwa Polskiego apsolwent T.S.W.L.
    ———————————————————-

    “Mak:Zaloga Tu-154 byla zle przygotowana”
    Od podajdalej11
    Dobrze ze mamy drugi taki sam samolot.Proponuje przygotowanie zalogi wedlug “Mak”instrukcji.
    Zglaszam sie na ten lot i zapraszam tych co pragna sie przekonac o efektach ladowania gdy pilot ufa swiatlom lokacyjnym lotniska bezgranicznie, bo dla niego tylko to sie liczy.(bo jest debesciakiem)
    Pierwsze ladowanie proponuje z “debesciakiem” gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione wedlug “Mak’
    Drugie ladowanie proponuje z “debesciakiem”gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione zdradziecko.
    Oraz licze na to ze bedzie mial odwage poleciec z nami Pan Janusz Palikot
    podajdalej11 Od. Mr. Jan Tarwid, Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L

    PS.Zalaczam “2 karteczeki kaprala Jana Tarwida”
    ———————————————————————
    1 kartka @1
    Jan Tarwid
    Obywatel Polski
    11 tully.Ln. Rochester. N.Y.14626 U.S.A.
    tarwidemb@aol.com

    Szanowni Poslowie. R.P. U.S.A. Rochester N.Y. Czerwiec 07 / 2010

    W zwiazku z tragiczna katastrofa 2010 w Smolensku, wyslalem list w dniu 06/06/2010 do obecnie urzedujacego Prezydenta Pana Bronislawa Komorowskiego by Pan Prezydent i kandydaci na to stanowisko wzieli pod rozwage i dolaczyli do kompani prezydenckiej temat zwiekszenia bezpieczenstwa podrozy Prezydenta
    i osob mu towarzyszacych. W mojej ocenie uwazam ze obecnie obowiazujace ustawodawstwo powinno byc uzupelnione moimi propozycjami, ktore zawarlem w liscie do Prezydenta z dnia 06/06/2010.
    Propozycja pierwsza:
    1) W mojej ocenie uwazam, ze Polski Prezydent i osoby mu towarzyszace mogly by opuscic teren Polski tylko gdy zostana spelnione nastepujace warunki podrozy
    a) Gdy zajdzie nieszczesliwy wypadek polska ochrona prezydenta ma
    prawo otoczenia miejsca wypadku, bezposredniego filmowania
    i jednoczesnego wysylania informacji do Polski w celu
    uruchomienia odpowiedniej pomocy.
    b) W razie potrzeby ma prawo uzycia broni w celu ochrony
    miejsca wypadku.
    d) Po wypadku polski prokurator ma prawo przeprowadzic wizje lokalna
    i przeprowadzic odpowiednie badania i symulacje odtwarzajace
    okolicznosci wypadku
    W/W, warunki podrozy powinny byc tlumaczone tym by uniknac
    antagonizmow i podejrzen.
    Propozycja druga:
    2) Pragne zaproponowac do rozpatrzenia,
    a) By w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej
    samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow
    by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic
    o zagrozeniu.
    Propozycja trzecia:
    3) Z racji tej, ze podobnie jak narod zydowski w chwilach tragedii jestesmy osamotnieni i aby skonczyc z taka sytuacja proponuje:
    a) Dac wyborcom pod rozwage sojusz wojskowy na wypadek militarnego zagrozenia obu narodow.

    Z wyrazami szacunku dla wszystkich poslow Naszej Ojczyzny
    Jan Tarwid
    Kapr. Rez. Lotictwa Polskiego apsolwent T.S.W.L.
    P.S.
    Pragne rowniez poinformowac szanownych Poslow o ulozeniu przezemnie na pamiatke Smolenskiej katastrofy zagadki szachowej pod nazwa
    “Crash landing 2010″ ( zagadke ta wyslalem w liscie do
    Pana Bronislawa Komorowskiego Prezydenta R.P. w dniu 06/06/2010)

    Warszawa, 06/07/2010
    K A N C E L A R I A S E J M U
    BIURO KORESPONDENCJI I INFORMACJI
    ul. Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa
    —————————————————————
    2 kartka @2
    Od . Mr. Jan Tarwid, USA Do. Pana. Jan Tarwid, Poland Data Kwiecien 11/2010

    Dotyczy:Tragicznego ladowania prezydenckiego samolotu w Smolensku 2010
    Jak piloci podchodzili do ladowania we mgle to widzieli swiatla ustawione na lotnisku
    Tak, ze maja ladowac np. na drugim albo trzecim swietle lokacyjnym.
    Przez moment przy podchodzeniu do ostatecznego ladowania, nie moga widziec swiatel
    lotniska bo maja swiatla w ogonie.
    Wtedy wkracza grupa dokonujaca zmylenia pilota.
    Zadanie grupy jest:
    1) Wlaczenie dodatkowych swiatel nawigacyjnych miedzy drzewami zachowujac proporconalny rozstaw, tak aby piloci i nawigator byli przekonani ze swiatla , ktore widza sa tymi samymi , ktore widzieli uprzednio. a) Z racji tej ze jest mgla zaloga nie wie ze swiatla poczatkowe sa ustawione w drzewach, ustwiaja trajektorje ladowania i przy ladowaniu zawadzaja o przeszkody co doprowadzilo do katastrofy. Oni wszyscy mogli sie spalic, ale pilot wlaczyl gasnice gdy zauwazyl, ze zostali wprowadzeni w blad i nieuchronnie dojdzie do katastrofy. Celem mojej informacji jest to by nie dopuscic do mozliwosci zastosowania takiej dywersji w przyszlosci. Jako zolnierz rezerwy Lotnictwa Polskiego czuje sie zobowiazany do tego raportu i potraktowania go, jako RAPORT O PRZESLANCE DO WYPADKU. Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, by w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow, by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o dywersji. .P.S. Z racji tej, ze moga ten list czytac niepozadane osoby unikam dokladnego opisu i w razie potrzeby wyrazam zgode na rozmowy uzupelniajace z osobami do tego upowaznionymi. . Dodatkowo na pamiatke tej tragicznej katastrofy ulozylem zagadke szachowa Nazwa: ‘’Crash Landing 2010’’ – Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.
    Czarne:
    p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
    Biale:
    K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
    Zalanczam diagram,ktory pomoze mi wytlumaczyc jak mozna przeprowadzic to co wyzej opisalem .
    Mr.Jan Tarwid, Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L

    ——————————————————————–
    PS.Zalaczam “2 karteczeki kaprala Jana Tarwida”
    po angielsku
    ——————————————————————–

    Date. July 20 / 2010
    From: Mr. Jan Tarwid, Rochester NY
    To. Honorable Representative Mr. Peter T.King

    Dear Honorable Mr. Peter T. Kin,

    Thank you for your interest in the Smolensk 2010 tragedy and willingness in helping resolve the causes of it. As a US and Polish citizen, I have sent on my own initiative to Polish deputies a copy of this letter, translated here into English for you.

    With best regards and thanks for your help,

    Mr. Jan Tarwid
    ——————————————————————–
    From @3
    Mr. Jan Tarwid
    Polish Citizen
    11 Tully Lane, Rochester N.Y.14626 USA
    U.S.A Rochester N.Y. June 7, 2010.

    To.
    Honorable Deputies R.P.

    In connection with the tragic accident at Smolensk, I mailed a letter on
    June/06/2010 to the presently officiating President, Mr. Bronislaw Komorowski. This is so that he and the candidates for office should take under consideration and supplement to the presidential campaign the subject of increasing the travel safety of the President and persons who accompany him. In my way of thinking, the presently binding legislation should be enhanced with my suggestions included in my June/06/2010 letter to the President.
    The first proposal:
    1.) In my estimate, the polish President and his entourage should leave the
    Polish territory only if the following conditions of travel are fulfilled:
    a. In case of a fatal accident, the Polish bodyguards have the right to surround the site of the accident in order to direct the filming, collecting and simultaneous sending of information to Poland for activating appropriate help.
    b. If the need arises , they have the right to use arms in order to secure the site of the accident.
    c. Immediately after the accident, the public prosecutor has the right to make an on site examination and conduct proper tests and simulations, recreating the circumstances of the accident.
    As mentioned above, the travel conditions have to be justified in order to avoid antagonisms and suspicions.
    The second proposal:
    2.) I suggest for consideration, the fact that in the future an additional pilot should be present on the ground, from the same unit, who would have direct contact with the cockpit. The pilots could see each other and, if necessary, forestall a threat.
    The third proposal:
    3.) Because, as is in the case of the Jewish nation, when in a time of tragedy we are always abandoned, in order to stop such a situation from happening,
    a) I propose that voters should consider forming a military alliance in the event of a military threat to either of the two nations.
    With expressions of respect for all the deputies of our
    Fatherland, Mr. Jan Tarwid, corporal of the reserve of the Polish Airforce, graduate of T.S.W.L.
    P.S. I would also like to inform the honorable deputies about the chess puzzle that I have created named “Crash Landing 2010″ in memory of the Smolensk accident.
    I am mailing this puzzle to the President of the Republic of Poland
    Mr. Bronislaw Komorowski on the June/06/2010.

    Warsaw June/07/2010
    Office of the Sejm.
    Bureau of Correspondence and Information
    Wiejska St. 4/6/8
    00-902 Warsaw.
    ———————————————————-

    I would also like to inform the honorable deputies about the chess puzzle that I have created named
    “Crash Landing 2010″ in memory of the Smolensk accident.

    In regard to the tragic landing of the Presidential plane in Smolensk in 2010. When the pilots approached for landing in the fog, they saw the lights positioned at the airport. Thus, they recognized that they had to land, for instance: at the second or third light location. For a moment, at the approach for the final landing, they were unable to see the airport lights since the plane was facing the other way. It is then that the group who misleads the pilots enters the scene. The task of the group is: switching on the additional navigation lights among the trees, keeping the proportional interim distance in order that the pilots and the navigator would be convinced that the lights they are seeing are the same that they saw before.
    Due to fog, the crew does not realize that the initial lights are placed in the trees. They establish the trajectory of the landing and during the landing they scrape at the hindrances, causing the disaster.
    They could all be incinerated but the pilot switches on the fire extinguisher when he realizes that they have been mislead and the accident is unavoidable.

    The aim of my information is to prevent a possible recreation of such a diversion in the future. As a soldier of the Reserve of the Polish Air Force, I feel obligated to make this report and consider it a prerequisite to an accident.

    I would like to propose for consideration that in the future there should always be present an additional pilot on the ground of the same unit. This pilot would be directly in-touch with the pilots in the cockpit so that they could see each other and, if necessary, forewarn them of a diversion.
    Since this letter might be read by undesirable persons, I withhold a detailed description and, if required, I declare my agreement to supplementary conversations with authorized persons.
    Additionally, in memory of this tragic accident, I created a chess quiz.
    Name: Crash Landing 2010. All copyrights reserved.
    Black:
    p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7;
    R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6
    White:
    K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8;
    B-c3; p-c4; p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1
    This diagram will help me to explain how to realize all that I’ve described above.
    Mr.Jan Tarwid, Corporal of the reserve of the Polish Air Force. Graduate of T.S.W.L.

    Thumb up 3 Thumb down 1

  • podajdalej11 :

    Od. Podajdalej11 Aug. 16/2010 USA
    An unusual riddle for the international family of chess players. In memory of the tragic accident at Smolensk, Mr Jan Tarwid, a Reserve of the Polish Airforce Corporal and graduate of T.S.W.L, created this chess riddle.
    It’s named “In Memory of the 2010 Crash Landing”.
    Black:
    p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6;
    R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6.
    White:
    K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4;
    p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1.
    Line “E” place pawns at p-e4: p-e5: p-e6: to illuminate the start of the landing strip.
    The spot marking the landing of the plane is field C-5.
    The plane is securely avoiding the tall tree: K-h4; Q-h6
    QUESTION: Where should the starting lights be placed in order that the plane would scrape the tall tree: K-h4; Q-h6:
    Please send answer to: tarwidemb@aol.com
    All rights reserved.

    Thumb up 2 Thumb down 1

  • podajdalej11 :

    Od.podajdalec11 Aug 16/2010 USA
    Niezwykla zagadka dla miedzynarodowej rodziny szachistow.
    Na pamiatke tragicznej katastrofy w Smolensku Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L. Mr. Jan Tarwid ulozyl zagadke szachowa.
    Nazwa: ‘’In memory of the Smolensk 2010 crash Landing”
    Czarne:
    p-e4; p-e5; p-e6; N-f3; p-f4; p-f5; p-f6; N-f7; R-g3; p-g4; B-g5; p-g6; R-g7; K-h4; B-h5; Q-h6.
    Biale:
    K-a1; p-a4; p-a6; R-a8; B-b1; p-b4; p-b6; R-b8; B-c3; p-c4;
    p-c6; N-c8; p-d4; p-d6; N-d8; Q-e1.
    Linia E plus pionki E-4, E-5, E-6 oswietlaja poczatek pasa ladowania. )Miejsce ladowania samolotu to pole C-5.
    Samolot bezpiecznie omija wysokie drzewa K-h4, Q-h6.
    Pytanie: Gdzie ustawic swiatla poczatkowe tak, by samolot zawadzil o wysokie drzewa K-h4,Q-h6.?
    Odpowiedz prosze wysylac na tarwidemb@aol.com
    Wszelkie prawa autorskie zastrzezone.

    Thumb up 1 Thumb down 1

  • podajdalej11 :

    Od,podajdalej11 Jan,13/2011,USA
    W odniesieniu do dwoch czesci w/w wpisu cytat:1) ” Mówiąc o statusie lotu z 10 kwietnia 2010 r., Anodina powiedziała, że rejs ten był “jednorazowym lotem dotyczącym międzynarodowego transportu osób”.
    Oraz cytat:2) We krwi Dowodcy Sil Powietrznych gen. Andrzeja Blasika stwierdzono obecnosc alkoholu – ujawnila Anodina, prezentujac ostateczny raport MAK. Poinformowano,ze chodzi o 0,6 promila alkoholu
    we krwi”. Jezeli to prawda, ze zaloga dowiedziala sie, ze uczestniczy w JEDNORAZOWYM LOCIE to jak wiemy w tradyci slowianskiej jest picie alkoholu przed pewna smiercia.
    Bez szachownicy tego nierozbierosz, oraz bez dokladnego sprawdzenia przez Polakow i Rosjan co widzieli Piloci i Tachnik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej.Jest to bardzo smutne ze piszemy o mgle przez tyle miesiecy mimo to MAK, Polacy jak i Rosjanie boja sie zobaczyc co widzieli Piloci i Technik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej.
    Dla tych Polakow i Rosjan co boja sie poleciec i to sprawdzic proponuje kupic Smolenska lampe lotniskowa i ustawic ja na koncu 50 metrowej rury gazowej i puszczac mgle z elektrocieplowni o roznej konsystenci.Dodatkowo trzeba umiescic w rurze otwor w odleglosci okolo 10 metrow od lampy w celu przemieszczania galazek drzew.Pomyslodawca i wlasciciel pomyslu, Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.
    Pamietajmy, ze pilot zawsze laduje na swiatla!,albo widoczne do ladowania miejsce. Wiecej info w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci pod haslami; Przeslanka do wypadku, Mr.jan tarwid, 47Szps, swiatla zdradzieckie, 2 karteczki kaprala Jana Tarwida .
    YouTube – Jak wyglada mgla w Smolensku?
    P.S.Lampe smolenska mozna zastapic ogniskiem wzorem ladowan okresu II Wojny Swiatowej.
    Wskazene jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
    W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.
    Pilotom i technikom jest bardzo przykro, ze tak wielki procent Polakow nas opuscil i z uporem maniaka bezpodstawnie krytykuje zaloge samolotu niszczac przy tym dobre imie polskiego lotnictwa.
    Mozna to naprawic i uczynic w imie jednosci narodowej Pana Jaroslawa Kaczynskiego Ambasadorem w sprawie wykrycia przyczyn katastrofy Smolenskiej.Licze na to ze zagladanie do rury bedzie bardzo pomocne jak rowniez polecam patrzenie na swieczke przez zamglone okulary w ciemnym pokoju.
    Click here: Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców .

    Thumb up 1 Thumb down 1

  • podajdalej11 :

    Podajdalej11. Jesli masz odwage?. Jan.14/2011,USA.
    W odniesieniu do ostatecznego raportu MAK reprezentowanego przez Pania Anodine w dniu Jan.12/2011,jako Jan Tarwid kapral rezerwy lotnictwa polskiego zalanczam moj raport w ktorym stwierdzam:
    W oparciu o potwierdzone zeznania swiadkow powodem katastrofy w Smolensku w dniu Apr.10/2010, byly swiatla zdradzieckie. Przedstawiam film,ktory popiera moja teze :
    Click here: YouTube – katastrofa w Smolensku. Fakty z czarnych skrzynek
    Fakty w filmie przedstawione cytuje: ” sa swiadkowie proby ladowania, ktorzy zobaczyli samolot okolo 1200 metrow od pasa startowego”, To w oparciu o swiadectwo swiadkow z tego filmu mozemy stwierdzic ponad wszelka watpliwosc ze widocznosc podczas katastrofy byla 1200 metrow.
    1) Pierwszym faktem pewnym jest fakt ze swiadkowie widzieli samolot w odleglosci 1200 metrow od pasa startowego oraz swiatla samolotu, ktore zwykle sa slabsze od swiatel podejscia do ladowania.
    2) Drugim faktem pewnym jest fakt ze Piloci i Technik bedac w tych samych warunkach pogodowych musieli widziec mocniejsze od wlasnych swiatel samolotu, swiatla podejscia do ladowania,ktore zapraszaly do ladowania .
    3) Trzecim faktem wynikajacym z dwoch poprzednich jest fakt, ze pilot bedac w tych samych warunkach pogodowych co swiadkowie i kierujac sie na w jego ocenie wystarczajaco dobrze widoczne swiatla podejscia do ladowania, ulegl katastrofje dlatego ze swiatla podejscia do ladowania okazaly sie zdradzieckie.
    Film w/w konczy sie pytaniem cyt;
    “kto ma dzis odwage powiedziec Rosji nie chcemy Waszego sledztwa jestescie malo wiarygodni, by wyjasniac Nam katastrofe samolotu z Naszym Prezydentem”.
    Odnoszac sie do tego pytania jako kapral i technik Lotnictwa Polskiego posiadam odwage, by powiedziec to przedstawicielom Rosji przy szachownicy, z moja zagadka szachowa pod nazwa “Przeslanka do wypadku”.
    Dla przeciwnikow mojej tezy polecam moje wpisy pisane w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci pod haslami: Przeslanka do wypadku, Mr.jan tarwid, 47Szps,
    swiatla zdradzieckie, 2 karteczki kaprala Jana Tarwida, Krasulapakt.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
    P.S. Wskazane jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?.
    Oceniam ze w wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania.

    Thumb up 4 Thumb down 1

  • podajdalej11 :

    Od podajdalej11 Jan 27/2011 USA
    Pragne jeszcze dodac konczac aktywne pisanie n/w propozycje i przechodze na „Krasulapakt”owanie. Mr.Jan Tarwid.
    ===========================
    Kasandra podajdalej11, Jesli masz odwage Polaka lub Rosjanina: Jan.27/2011, USA.
    Niezmiennie z uporem Kasandry proponuje Rodakom i braciom Rosjanom:
    1) Zorganizowania w Smolensku miedzynarodowego wspolzawodnictwa w ladowaniu podczas mgly bez procedur i bez kontrolera. Na warunkach jakich ladowal Tu-154, w Smolensku w dniu 10 kwietnia 2010 roku.
    Cel wspolzawodnictwa to jak uniknoc podobna katastrofe Smolenska w przyszlosci.
    2) Zorganizowanie w Smolensku corocznego miedzynarodowego turnieju szachowego pod nazwa „Przeslanka do wypadku” w celu upamietnienia katastrofy Smolenskiej z dnia 10 kwietnia 2010 roku.
    Wiecej info pod:
    A)Wpisz do przegladarki:
    Sensacyjne zeznania pilota Jaka-40. To byl wyrok smierci dla Tu-154
    B)Wpisz do przegladarki:
    Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców.
    Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.Pierwszy zolnierz “Krasulapakt”
    E-mail: tarwidemb@aol.com
    Zagadke szachowa wysylam BEZPLATNIE w jezykach: polskim, rosyjskim,
    angielskim, niemieckim, francuski.

    Thumb up 1 Thumb down 1

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters