Kpt. Aleksandr Muramszczikow – katastrofa TU-154M dezinformacje!

Publikacja w serwisie: 06 October 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » Aleksandr Aloszyn KŁAMAŁ w sprawie katastrofy polskiego Tu-154M » Dezinformacje na temat odzyskania wraku Tu-154M » Misja Specjalna 21.09.2010 – Katastrofa Polskiego Tu-154m [1/2] » Katastrofa Tu-154M – raport wstępny » Zespół Macierewicza: Przed katastrofą w Tu-154M był wyciek » Rosyjska symulacja przeczy słowom Kaczyńskiego: katastrofa Tu-154M była możliwa » Katastrofa pod Smoleńskiem. To nie było lądowanie. Cz.6. » ATM QAR z Tu-154M – czyli kolejna ściema » Tu-154M – moment uderzenia w brzozę » Smoleńska katastrofa to papierek lakmusowy!!! » Katastrofa w Babimoście II – opowiadanie science fiction » Przeraża mnie to, co zrobiono w Samarze z Tu-154M [DEZINFORMACJA] » “Komsomolskaja Prawda”: Tajna instrukcja przyczyną katastrofy Tu-154M? » Tu-154m. Rosjanie ujawnili prawdę. Prawda jest bardzo gorzka. » Wstrząsająca “relacja” strażaka z katastrofy Tu-154M – od razu było jasne, że nikt nie przeżył. » MGŁA NAD KATASTROFĄ » Katastrofa posmoleńska » Katastrofa minuta po minucie » Katastrofa w jednym stenogramie » Katastrofa smoleńska i zacieranie śladów? » Katastrofa smoleńska 10 dowodów na zamach » Katastrofa Tu-154. Odczytano nowe słowa z kokpitu » Katastrofa smoleńska zmobilizowała Polonię do głosowania » Katastrofa samolotu z Lechem Kaczyńskim na pokładzie » Katastrofa: dlaczego nie zadziałał system ostrzegawczy? » Katastrofa pod Smoleńskiem. Wina Rosjan czy Polaków? » Katastrofa. Smoleńsk. Teorie spiskowe, część II » Katastrofa samolotu Tu-154 – rozmowa z kotrolerem lotu » Katastrofa samolotu prezydenta. Nikt nie przeżył » APEL ANDRZEJA MELAKA KATASTROFA SMOLEŃSK 2010 » Katastrofa 10 kwietnia: Rosyjscy i polscy eksperci polecieli do USA » Katastrofa prezydenckiego samolotu 10 minut wcześniej niż przypuszczano? » Piloci odcięli dopływ paliwa tuż przed katastrofą » Katastrofa samolotu prezydenta. Pierwsze komentarze po tragedii » Katastrofa United Airlines lot 232 w Sioux City (112) – Ocalało 184 osób. » Wiktor Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrofą » SEREMET: Katastrofa zbliżyła nas do siebie i skazała na bliską współpracę » Katastrofa 10 kwietnia: Dramatyczne zdjęcia, analiza ostatnich chwil prezydenckiego Tu-154 » Nie ma dotychczas jednoznacznego dowodu, by katastrofa smoleńska była efektem zamachu » Prezydent Lech Kaczyński nie żyje. Katastrofa samolotu w Smoleńsku [RELACJA] » Konwencja a status lotu – Katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem w świetle prawa międzynarodowego » Smoleńsk: Katastrofa samolotu Tu 154. Prezydent Lech Kaczyński był na pokładzie. Nikt nie przeżył » Prezydencki Tu-154M nr 101 » Czy Rosjanie, którzy są związani z katastrofą smoleńską, w przeszłości byli w sowieckich służbach specjalnych » Tu-154M Landing Procedure » Zginęli w katastrofie Tu-154M » Tu 154M został rozerwany » Załoga samolotu Tu-154M » Ekshumacje ofiar Tu-154M » LISTA PASAŻERÓW TU-154M » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

Katastrofa rządowego Tupolewa miała miejsce prawie pół roku temu, niestety wciąż trwa kampania dezinformacji która została rozpoczęta 10 Kwietnia 2010. Poniżej doskonały przykład takiej dezinformacji wraz z moim komentarzem.

Dwa poważne portale informacyjne ONET oraz RMF podały kolejną informację dotyczącą katastrofy TU-154M w której została przedstawiona wypowiedź kpt. Aleksandra Muramaszczikowa, dowódcy zastępu straży pożarnej ze Smoleńska.

Z relacji opublikowanej w portalu Onet wynika że kpt. Muramaszczikow oświadczył że „od razu było jasne że nikt nie przeżył”, a według relacji opublikowanej w portalu RMF wynika że „nie od razu było jasne że nikt nie przeżył”. Ten sam materiał, wypowiedź tego samego kapitana, a jakże różna.

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…Nasz pododdział – dwa wozy strażackie i samochód gaśniczy z lotniska – ruszył na miejsce katastrofy od strony drogi. My z oficerem Federalnej Służby Ochrony (FSO) pojechaliśmy po pasie startowym. Potem porzuciliśmy pojazd;..”

Pluszak: Wyruszyły dwa wozy strażackie i samochód gaśniczy z lotniska, z czego jeden pojazd został porzucony.  Czyli na miejsce akcji dotarły dwa samochody strażackie.

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…W odległości 50 metrów od miejsca upadku maszyny leżały rozerwane na strzępy ciała ludzi…”

Pluszak: Sławomir Wiśniewski oraz ambasador Jerzy Bahr nie widzieli szczątków pasażerów oraz nie czuli smrodu spalonych ciał.

Kpt. Aleksandr Muramszczikow:„…Widzieliśmy tylko dwa duże fragmenty samolotu – skrzydła i część kadłuba z wypuszczonym podwoziem. Silniki leżały oddzielnie…”

Pluszak: Muramaszczikow mówi że widzieli tylko dwa duże fragmenty samolotu, skrzydła i część kadłuba z wypuszczonym podwoziem, i jednocześnie dodaje że silniki leżały oddzielnie. Jedna wypowiedź przeczy drugiej.

Kpt. Aleksandr Muramszczikow:„…Nie było wiadomo, gdzie był kokpit i salon samolotu…”

Pluszak: Emerytowany wojskowy Nikołaj Łosiew mówił o ilości pasażerów w kokpicie, pasażerów było pięciu ( czyli jedna osoba ponad stan ), ale ta wersja była aktualna wtedy kiedy gazety rozpisywały się na temat obecności gen Błasika w kokpicie, ale o tym fakcie już zapomniano.

“…Świadek katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem potwierdza Polskiemu Radiu doniesienia medialne, o tym że w kabinie pilotów przed lądowaniem mogła przebywać dodatkowa osoba.

Nikołaj Łosiew, emerytowany pilot wojskowy, właściciel pobliskiej działki, był na miejscu w 20 minut po katastrofie. Jak powiedział Polskiemu Radiu, w rozbitej kabinie widział oprócz członków załogi przypiętych pasami do foteli ciało jeszcze jednej osoby. Nikołaj Łosiew nie potrafi powiedzieć nic więcej o tej osobie.

Podkreśla też, że na miejscu zdarzenia szybko pojawiła się milicja, która nakazała wszystkim opuszczenie miejsca katastrofy. Świadek mówił również, że w trakcie wypadku nad lotniskiem utrzymywała się bardzo silna mgła…”

źródło: wiadomosci.wp.pl/kat,1023303,title,Swiadek-katastrofy-w-kabinie-byla-jeszcze-jedna-osoba,wid,12244157,wiadomosc.html

Kpt. Aleksandr Muramszczikow:„…Ciała nie miały głów, albo też głowy pasażerów były zgniecione, kości twarzy – zmiażdżone. W całości widziałem tylko jedną młodą dziewczynę…”

Pluszak: Powinny być przeprowadzone rzetelne badania za pomocą porównania profili genetycznych DNA.

„…Sekcjom towarzyszył z naszej strony Kierownik Zakładu Medycyny Sądowej w Warszawie dr Paweł Krajewski. Wszystkie wyniki zostały dołączone do akt śledztwa prowadzonego przez stronę rosyjską. Polscy prokuratorzy jeszcze nie mieli możliwości się z nimi zapoznać…”

źródło: fakty.interia.pl/raport/lech-kaczynski-nie-zyje/news/rosjanie-wykonali-sekcje-zwlok-wszystkich-ofiar,1470831

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…Szczątki maszyny i ciała były pokryte zawiesiną – mieszanką popiołu i kurzu…”

Pluszak: Muramaszczikow mówi o terenie bagnistym, nad tym terenem wg Muramaszczikowa miała być mgła, a więc skąd pojawił się kurz? Przecież samolot nie rozbił się na pustyni!

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…Chłopcy gołymi rękami wyciągali samochody z bagien…”

Pluszak: Na miejsce pojechały w sumie 3 samochody, z czego jeden został porzucony.

Ile samochodów „wyciągano z bagien gołymi rękami” ? :)

Kpt. Aleksandr Muramszczikow:„…U nas na bagnach tak bywa: pojawia się mgła i po chwili znika…”

Pluszak: Mgła pojawiła się akurat w momencie podejścia do lądowania opóźnionego Tupolewa, średnia wilgotność 10 Kwietnia 2010 wynosiła 69% ( więcej tu: www.pluszaczek.com/2010/05/29/smolenska-mgla/ )

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…Szczątki ofiar od razu wkładaliśmy do trumien i partiami wysyłaliśmy do Moskwy…”

Pluszak: Oczywiście w Moskwie wszystkie szczątki pasażerów Tupolewa poddane zostały rzetelnym badaniom, a także zostały starannie wyselekcjonowane i poukładane w taki sposób że do jednej trumny trafiły szczątki jednej osoby.

Kpt. Aleksandr Muramszczikow: „…Następnie przeszedł specjalny pług, po czym ręcznie wszystko jeszcze raz przesiano. Podnoszono fragmenty metalu nawet wielkości paznokcia…”

Pluszak: Do czego został użyty specjalny pług ( czy tylko do budowy drogi? )? „Podnoszono fragmenty nawet wielkości paznokcia” – jeśli takie zauważono. A pominięto wiele fragmentów które znajdywano w późniejszych dniach.

Wstrząsająca relacja rosyjskiego strażaka z miejsca katastrofy Tu-154

„Kapitan Aleksandr Muramszczikow, dowódca zastępu straży pożarnej ze Smoleńska, który 10 kwietnia jako pierwszy dotarł na miejsce katastrofy polskiego Tu-154M, oświadczył, że od razu było jasne, że nikt nie przeżył…”

źródło: wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/wstrzasajaca-relacja-strazaka-z-miejsca-katastrofy,1,3710937,wiadomosc.html

Wstrząsająca relacja strażaka z miejsca katastrofy Tu-154M

„…Nie od razu było jasne, że nikt nie przeżył – mówi kapitan Aleksandr Muramszczikow, dowódca zastępu straży pożarnej ze Smoleńska, który 10 kwietnia jako pierwszy dotarł na miejsce katastrofy polskiego tupolewa. 33-letni oficer jest jedną z dwóch postaci widocznych na znanym z internetu filmie nakręconym tuż po wypadku Tupolewa. Wstrząsającą relację Muramszczikow publikuje “Moskowskij Komsomolec”…”

źródło: www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-wstrzasajaca-relacja-strazaka-z-miejsca-katastrofy,nId,300730

5 października 2010

pluszaczek.salon24.pl

Oceń artykuł:
(5.00)
głosów: 2
tagi: , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • anna :

    W bajaniach dzielnego kapitana Muramszczikowa jest jeszcze jeden znamienny fragment. Dowodzi on doskonałej znajomości polskiej muzyki patriotycznej.
    ” W złowieszczej ciszy w kieszeniach zabitych dzwoniły tylko telefony komórkowe – słychać było poloneza Ogińskiego, pełnego wigoru krakowiaka…”
    Naprawdę robi wrażenie, ciekawa jestem, czy polscy strażacy mają tak wybitne wykształcenie. Jeśli nie, to wstyd i pora zacząć się uczyć od przyjaciół Moskali.

    Thumb up 1 Thumb down 0

  • andrew001 :

    Co wskazuje ze ten wywiad zostal zaaranzowany odgornie.

    Thumb up 2 Thumb down 0

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters