Aleksandr Aloszyn KŁAMAŁ w sprawie katastrofy polskiego Tu-154M

Publikacja w serwisie: 22 October 2010
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce
tagi: , , , , , , , ,

Zobacz także:

» "List z Polski" » Ofensywa w sprawie śledztwa dotyczącego katastrofy polskiego Tu-154M » Kpt. Aleksandr Muramszczikow – katastrofa TU-154M dezinformacje! » “Bizantyjski orszak”? Komorowski kłamał w sprawie Smoleńska » Misja Specjalna 21.09.2010 – Katastrofa Polskiego Tu-154m [1/2] » Szef kontrolerów wieży lotów na lotnisku Siewiernyj trzy dni po katastrofie polskiego Tu-154M przeszedł na emeryturę. » “Komsomolskaja Prawda”: Tajna instrukcja przyczyną katastrofy Tu-154M? » Rosja ogrodzi miejsce katastrofy polskiego tupolewa » Trzy hipotezy katastrofy Tu-154M » Tusk kłamał w prokuraturze » RZĄD KŁAMAŁ PRZEZ 9 MIESIĘCY » Kolejne materiały w sprawie katastrofy » Przyczyny katastrofy smoleńskiej według raportu komisji Millera » Zgromadzenie Obywatelskie w sprawie katastrofy w Smoleńsku » Polscy lekarze nie brali udziału w sekcjach zwłok ofiar katastrofy smoleńskiej – Ewa Kopacz » Petycja do Kongresu USA w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem [treść] » MAK przekazał projekt raportu w sprawie katastrofy smoleńskiej » Fizyk, Prof. M. Dakowski w sprawie katastrofy smoleńskiej » Dopiero za dwa miesiące poznamy raport MAK w sprawie katastrofy » Na początku przyszłego tygodnia raport MAK w sprawie katastrofy 10 kwietnia » Antoni Macierewicz na temat śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej – 24.09.2010 » Warszawa: w maju sondaż w sprawie pomnika upamiętniającego ofiary katastrofy » MAK – przekazanie projektu raportu w sprawie katastrofy smoleńskiej [KONFERENCJA PRASOWA] » Podsumowanie uzasadnienia decyzji o umorzeniu cywilnego śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej » Sędzia we własnej sprawie nie dopełnił obowiązków przed i w trakcie katastrofy smoleńskiej? » Przemówienie Jarosława Kaczyńskiego podczas Zgromadzenia Obywatelskiego w sprawie katastrofy w Smoleńsku » Przemówienie Harveya Kushnera podczas Zgromadzenia Obywatelskiego w sprawie katastrofy w Smoleńsku » Porównanie 2 filmów z katastrofy TU-154M » ABW bada film z miejsca katastrofy Tu-154M » Macierewicz: kontrolerzy winni katastrofy Tu-154M » Przyczyny katastrofy Tu-154M nie w najbliższym czasie » Kalendarium zaniedbań w sprawie katastrofy polskiej delegacji na uroczystości 70. rocznicy mordu na polskich oficerach w Katyniu » Archeolodzy odnaleźli w Smoleńsku szczątki ofiar katastrofy Tu-154M » Stany Zjednoczone deklarują gotowość każdej możliwej pomocy w sprawie Smoleńska » Prokuratura wyklucza, by Tu-154M w chwili katastrofy w Smoleńsku pilotował gen. Andrzej Błasik » Wstrząsająca “relacja” strażaka z katastrofy Tu-154M – od razu było jasne, że nikt nie przeżył. » Kalendarium polskiego śledztwa smoleńskiego » ZGINĘŁA M.IN. PARA PREZYDENCKA, SZEF WOJSKA POLSKIEGO » Tusk: Miller zwróci się do Rosjan ws. polskiego raportu » Największym błędem polskiego rządu było oddanie śledztwa MAK » Szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego gen. Franciszek Gągor na Wikileaks » “Nie było w dziejach państwa polskiego takiego zaprzaństwa” – PO czuje się obrażone » Rosyjscy kontrolerzy ani razu nie poinformowali załogi polskiego tupolewa, że schodzi ze ścieżki i kursu » Niechęć polskiego rządu i prezydenta do podjęcia stosownych działań które mogłyby wyjaśnić przyczyny tragedii smoleńskiej.. » Przeraża mnie to, co zrobiono w Samarze z Tu-154M [DEZINFORMACJA] » Belgijska prasa: Niewyszkoleni piloci byli przyczyną katastrofy » Zastępca szefa sztabu rosyjskich WWS opisał ostatnie chwile prezydenckiego Tu-154M. » Jerzy Miller jest gotowy poinformować stronę rosyjską o wynikach prac polskiej komisji wyjaśniającej okoliczności katastrofy smoleńskiej » KŁAMSTWA TVN, TOK FM I INNYCH MEDIÓW » DEZINFORMACJA – BY ZABIĆ PRAWDĘ. » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

Zastępca szefa Sztabu Sił Powietrznych Federacji Rosyjskiej generał lejtnant Aleksandr Aloszyn KŁAMAŁ w sprawie katastrofy polskiego Tu-154M

Stenogram MAK nie potwierdził słów gen. Aloszyna

Serwis newsru.com/russia
Załoga Tu-154 nie wykonała polecenia kontrolera lotu dotyczącego odejścia na zapasowe lotnisko

Czas publikacji: 10 kwietnia 2010 r., 18.40 (czasu moskiewskiego)

- Załoga samolotu, którym leciała polska delegacja z prezydentem Lechem Kaczyńskim na czele, kilkakrotnie nie wykonała poleceń kierownika lotów na lotnisku w Smoleńsku – powiedział zastępca szefa Głównego Sztabu Rosyjskich Sił Powietrznych generał lejtnant Aleksandr Aloszyn. W odległości 1,5 km grupa kierownictwa lotów ujawniła, że załoga zwiększyła pionową prędkość zniżania i zaczęła zniżać się poniżej ścieżki podejścia. Kontroler lotów wydał komendę załodze, żeby ustawiła samolot poziomo, a kiedy załoga nie wykonała poleceń, kilka razy wydał komendę odejścia na zapasowe lotnisko. Tym niemniej załoga kontynuowała zniżanie się – mówił Aloszyn. – Niestety, to zakończyło się tragicznie – dodał. Aloszyn powiedział, że samolot Tu-154M z prezydentem Polski na pokładzie “w odległości 50 km wszedł w strefę kontroli wieży ‘Korsarz’ i przez szefa lotów został poinformowany o złych warunkach atmosferycznych w rejonie planowanego lądowania i polecono załodze odejść na zapasowe lotnisko”.
Załoga podjęła decyzję, że wykona podejście do lądowania i na wysokości decyzyjnej podejmie decyzję, czy lądować, czy odejść na zapasowe lotnisko. Nie jest to sprzeczne z międzynarodową praktyką – ostateczną decyzję o lądowaniu bądź udaniu się na lotnisko zapasowe podejmuje kapitan samolotu – powiedział Aloszyn. Podkreślił, że załoga polskiego samolotu podejście do lądowania wykonywała regulaminowo do wysokości 100 metrów.
Aloszyn poinformował dziennikarzy, że 10 kwietnia na lotnisko Smoleńsk Siewiernyj “planowano przylot dwóch polskich samolotów Jak-40 i Tu-154 oraz rosyjskiego samolotu Ił-76. Samolot Jak-40 pomyślnie wylądował o godz. 9.15 moskiewskiego czasu”. Według słów Aloszyna, samolot Ił-76 rosyjskich Wojskowych Sił Powietrznych podczas lądowania natrafił na trudne warunki meteorologiczne i odleciał na zapasowe lotnisko.
Jak podał serwis vremya.ru, generał Aloszyn poinformował, że załoga polskiego samolotu wykonywała podejście do lądowania regulaminowo do wysokości 100 metrów. Z kolei według szefa Ministerstwa Spraw Nadzwyczajnych (MCzS) Siergieja Szojgu, trajektoria lotu polskiego samolotu świadczy, że odchylenie od pasa startowego było nie tylko wertykalne, lecz również w horyzoncie, co najmniej na 150 metrów.
Nawet stenogram z odczytu VCR moskiewskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego nie potwierdza słów gen. Aloszyna o ostrzeżeniach wieży w Smoleńsku, komendzie odejścia na zapasowe lotnisko.
tłum. Ewa Rzeczycka-Surma

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101022&typ=po&id=po22.txt

22 października 2010

Oceń artykuł:
(5.00)
głosów: 3
tagi: , , , , , , , ,

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • mik :

    “PILOCI PRÓBOWALI PODERWAĆ TUPOLEWA”

    Zdaniem świadków katastrofy rządowego Tupolewa, piloci zrobili wszystko, aby uchronić maszynę przed rozbiciem.

    Piloci Tu-154M tuż przed katastrofą w Smoleńsku próbowali poderwać w powietrze samolot i robili wszystko, aby uniknąć rozbicia – tak wynika z treści zeznań rosyjskich świadków, którzy odpowiadali na pytania polskich śledczych. Polscy śledczy przesłuchali zarówno żołnierzy zabezpieczających lotnisko, milicjantów, lekarzy jak i przebywających w pobliżu ludzi – podaje stacja RMF FM.

    Jeden ze świadków – kierowca pogotowia, który pracował nieopodal na swojej działce przyznał, że mgła w momencie katastrofy była tak gęsta, że widoczność w linii prostej wynosiła 30 metrów i 10 metrów w górę. Kiedy udawał się do swojego samochodu, usłyszał samolot. Przelatujący nad nim Tupolew włączył, jak sam przyznaje, “forsowanie silnika”, czyli przełączył go na maksymalne obroty. To wskazywałoby na to, że samolot próbował się wznosić”. “Ja byłem bardzo blisko, na początku wyglądało, że leci normalnie a potem uderzył w brzozę i przekręcił się” – mówi jeden ze świadków. „Byłem tuż przy tej brzozie. On włączył dopalacze wszystkich silników. Wyglądało jakby chciał ominąć tę brzozę. Przez to uderzenie było jeszcze silniejsze” – dodał.

    “Prawdopodobnie pilot zauważył tę brzozę jak wyszedł z mgły. Rzecz w tym, że on zszedł poniżej mgły, która była na wysokości 10 metrów. Po uderzeniu go obróciło. Podwozie było już wysunięte. Na początku leciał cicho, spokojnie. A kiedy zaczął zbliżać się do brzozy włączył silniki tak, że mnie prawie nie zdmuchnęło. Upadłem i złapałem się za koło samochodu. A kiedy przeleciał za brzozę, to już go nie widziałem” – relacjonował świadek. Później maszyna zaczęła obracać się w prawo.

    Te zaznania pokrywają się z relacjami innych świadków – ustaliła stacja RMF FM. Wynika z nich, że piloci robili, co mogli, aby zapobiec katastrofie. Próbowali wzbić się w powietrze, ale było już za późno.”

    http://niezalezna.pl/artykul/_piloci_probowali_poderwac_tupolewa_/40547/1

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • DZIECKO POLSKIE :

    Komentarz z dnia 24.10.2010.- do Komentarza “” mik :”" wstawiony dnia 24.10.2010 w przez p……k…..u:
    w “”" http://www.niezalezna.pl- Artykul pt:”"

    “PILOCI PRÓBOWALI PODERWAĆ TUPOLEWA”

    p…….k ……u: Swiadkowie poinstruowani przez FSB klamia

    Zmanipulowni przez rosyjskie sluzby rosyjscy swiadkowie ktorych wiarygodnosc jest zadna klamia jak najeci co widzieli, a wystarczy uwaznie przeczytac ich rzekome zeznania.Otoz jak twierdzi jeden cytuje: byla gesta mgla gdzie widocznosc w linii prostej wynosila 30 metrow i 10 metrow w gore, a twierdzi ze byl przy tej brzozie i dokladnie widzial jak samolot scial czubek dzrewa a wczesniej wg niego chcieli ominac brzoze i wlaczyli dopalacze,Nie mogli probowac nieczego omijac bo to praktycznie nie mozliwe w takiej sytuacji przy takich warunkach przy takiej widocznosci.Twierdzi rowniez swiadek ze prawdopodobnie jak pilot wyszedl z mgly to zauwazyl brzoze i dlatego probowal ja ominac i nie zdarzyl ominac dlatego uderzyl w drzewo i go obrocilo.Otoz uderzenie w taka brzoze nie obroci takiej 85 tonowej maszyny od razu a przynaj,mniej mogloby tak sie stac na przestrzeni kilkuset metrow i to zaledwie o kilka stopni a widocznosc jak swiadek twierdzi byla na 30 metrow,Dalej swiadek stwierdza ze kiedy przelecial za brzoze to juz go nie widzial.Jednak dodaje ze pozniej maszyna zaczela sie obracac w prawo.Zauwazcie ze pomylil kierunek ze samolot zaczal sie obracac w prawo a przeciez stracil koncowke lewego skrzydla ,winien wiec obracac sie w lewo.Ot i cala prawda o ruskich swiadkach podstawionych przez FSB dla odwrocenia uwagi od prawdziwej przyczyny i ; lykaniu ;tych bzdur przez gadzinowke PO czyli RMF FM i powielaniu tego hanbiacego klamstwa az nadto jawnego dla niezbyt inteligentnch ludzi. Dlatego tez odsylam na strone katastrofa smolensak i zacieranie sladow i moj wpis dotyczacy rzeczywistego przebiegu wybuchu na pokladzie samolotu.,i jego nastepstw.

    Thumb up 0 Thumb down 1

  • Alicja :

    Pytanie do specjalistów, czy drzewo może spowodować obrócenie się tak potężnej maszyny jaką jest tupolew?.Należy wziąść tu pod uwagę wiele czynników, nie zadaję pytania żeby uzyskać z miejsca odpowiedź negatywną. Czy istnieją jakiekolwiek możliwości by tak się stało.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • admin :

    @Alicja

    Tylko na kreskówkach z kaczorem donaldem

  • andrew001 :

    @Alicja,
    Twoje pytanie: “czy drzewo może spowodować obrócenie się tak potężnej maszyny jaką jest tupolew?.Należy wziąść tu pod uwagę wiele czynników …”

    Tu wiadomo chodzi o ta brzoze, nieprawdaz? Krotko odpowiem. Zielone drzewo brzozy (rosnace) ma tylko okolo 30 procent wytrzymalosci tego samego drewna suchego, im wiecej wody tym drewno slabsze na prosty jezyk. Sile uderzenia to latwo obliczyc z rownania fizycznego F = m*a, znajac mase samolotu i przyspieszenie. Jednakze nie o dokladne obliczenia tu chodzi tylko o odpowiedz z “grubsza” jak ja to rozumiem. Nie wnikamy tutaj czy skrzydlo moglo czy nie moglo odpasc, pytanie jest bardzo ogolnikowe; czy to uderzenie moglo obrocic samolot wokol osi pionowej? Czyli czy takie uderzenie zmieni kierunek lotu samolotu? Oczywiscie ze tak! Jednakze!!!!, obrot ten bedzie bardzo niewielki ze wzgledu na olbrzymia mase samolotu.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • Alicja :

    Dzięki andrew001.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  • admin :

    @andrew001

    Na tej samej zasadzie to jedna kropla deszczu powoduje zmianę trajektorii lotu samolotu “obrot ten bedzie bardzo niewielki ze wzgledu na olbrzymia mase samolotu.”

    Jednym słowem wersja prezentowana przez MAK i TVN jest NIEREALNA.

    polecam: Co Tu-154M może zrobić bez końcówki skrzydła?

    oraz Wrak czy wraki

    “Rozsypane w czasie katastrofy na smoleńskim lotnisku Siewiernyj elementy samolotu Tu-154M wykluczają tezę o lądowaniu “na plecach”. W takim wypadku zniszczony zostałby statecznik, który jako pierwszy uderzyłby o ziemię. Tymczasem jest to jeden z lepiej zachowanych elementów.

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters