Rekonstrukcja lotu wykonana przez MAK [film]

Publikacja w serwisie: 14 January 2011
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce

Zobacz także:

» "List z Polski" » Jak rosyjskie media komentują informację, że w wieży znajdował się oficer FSB, który mógł mieć wpływ na pracę kontrolerów lotu i który “rozpłynął się w powietrzu”, nie będzie przez nikogo przesłuchany? » Rekonstrukcja kłamstwa w teatralnym emploi » Najnowsza rekonstrukcja katastrofy samolotu w Smoleńsku (wideo) » Czy pilota mógł zmylić wąwóz? Rekonstrukcja rosyjskiego dziennikarza » Predkość lotu i stenogramy … » Trasa lotu samolotu » ROZMOWA Z KONTROLEREM LOTU ZE SMOLEŃSKA » Plan lotu Tu-154 101, w dniu 10.04.2010 » Rejestratory lotu – instrukcja manipulacji » Raport MAK nie mówi nic o kontrolerach lotu » Katastrofa samolotu Tu-154 – rozmowa z kotrolerem lotu » Okoliczności lotu 10 kwietnia w rękach komisji Millera » Rosja: Sprawa kontrolerów lotu ze Smoleńska nie istnieje » Tak wyglądały ostatnie minuty lotu Prezydenta – Inscenizacja Tragedii » Wnioski z eksperckiej analizy ostatniej fazy lotu prezydenckiego Tu-154M » Tu-204 runął przez GPS? » ROSYJSCY ŚWIADKOWIE O OSTATNICH SEKUNDACH LOTU TU-154 [Anita Gargas, "Gazeta Polska"] » Nowe dane na temat parametrów lotu Tu-154 z 10 kwietnia dotarły do prokuratury wojskowej » Analiza krok po kroku, każda sekunda lotu. Czytaj:Polak nie polityk. » Konwencja a status lotu – Katastrofa lotnicza pod Smoleńskiem w świetle prawa międzynarodowego » Co działo się nad lotniskiem Smoleńsk Siewiernyj w ostatniej fazie lotu prezydenckiego Tu-154M? » Odpowiedzi przez kalkę » Michał Fiszer: Błąd pilotów nie jest przesądzony, mogli nie mieć wpływu na tor lotu » RZĄD KŁAMAŁ PRZEZ 9 MIESIĘCY » Gdzie był Tupolew przez 30 minut? » Zdjęcie opublikowane przez serwis k2k news to .. » PROKURATURA ZAJMIE SIĘ NISZCZENIEM TU-154 PRZEZ ROSJAN » Naruszenia etyki dziennikarskiej przez TVN24 » “Misja specjalna” i Wildstein znikają z TVP. Przez oglądalność » Pożegnanie z koncepcją zmylenia pilotów przez “jar” » Umorzone śledztwo ws. odsłuchania nagrań z Tu-154 przez Kwiatkowskiego » Precyzyjne Naprowadzanie – Płk Latkowskiego przez Monikę Olejnik » Czy przejęcie władzy przez Bronisława Komorowskiego było nielegalne? » Andrzej Melak “Przemówienie premiera to obrona przez atak” » Przez rok i dwa miesiące rząd Tuska ukrywał zapis skrzynki ATM » Będą zawiadomienia o podejrzeniu niedopełnienia obowiązków przez premiera Donalda Tuska oraz ministrów » Jutro Jarosław Kaczyński zostanie przesłuchany przez prokuraturę w sprawie telefonu śp. Lecha Kaczyńskiego » Stenogramy opublikowane przez MAK są co najmniej w kilku miejscach, moim zdaniem, sfałszowane, pocięte, niewiarygodne » Mecenas Rafał Rogalski zarzuca stronie rosyjskiej utrudnianie śledztwa przez zacieranie śladów przestępstwa. » Anonsowane z wielkim szumem przez polską prokuraturę protokoły sekcji zwłok zostały jednak w Moskwie » Rzeczywistość demaskuje błędy popełnione przez ekipę Donalda Tuska w pierwszych dniach po katastrofie smoleńskiej. » Wizualizacja zaprezentowana 25 listopada w Sejmie podczas wideokonferencji zorganizowanej przez Zespół Parlamentarny Antoniego Macierewicza » FILM Z “WYPADKU” DO POBRANIA » Prokuratura wojskowa zleci audyt dokumentacji medycznej ofiar katastrofy smoleńskiej przekazanej przez stronę rosyjską » W Smoleńsku Tusk z Putinem nawet nie podeszli do ciała prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Przez 5 godzin zwłoki leżały w błocie » Brytyjczycy nakręcą film o Smoleńsku » Amatorski Film Polskich Operatorow » AMATORSKI FILM POD LUPĄ PROKURATORÓW » NOWY WSTRZĄSAJĄCY FILM Z KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ (OD 18 LAT) » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

[pobierz film 104 MB]

Oceń artykuł:
(5.00)
głosów: 2

Komentarze: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • Adam-2011 :

    W tym wszystkim najbardziej dziwi mnie,że NIKT(!) komentując raport MAC nie mówi o tym,że samolot “lądował” skierowany przez wieże KONTROLI i sygnał radiolararni w bok od rzeczywistego pasa lotniska co przedstawiono m.in.w “Gazecie Polskiej”.Jeżeli tak było rzeczywiście i jeżeli dobrze zinterpretować ślady “prztyziemienia” samolotu widoczne na zdjeciu satelitarnym o jakich wspomina z kolei w swoim wywiadzie Maciarewicz i informacji że “ściecie” drzewa skrzydłem miało miejsce na wysokości ok.8 m,to wydaje sie jasne,że:
    1.piloci lądowali przekonani że schodzą prawidłowo na osi pasa startowego lotnika,(próbowali wyciągnąć samolot w góre -ale to już było za późno!)
    2.po ścieciu drzewa lewym skrzydłem w rzeczywistości kołami samolotu zaryli w błocie (co by wyjaśnilo wreszcie również fakt istnienia błota na kołach podwozia przewróconego samolotu już po wypadku)
    3.w istocie wiec samolot nie dokonał rzekomego “pół-obrotu’ wzdłuż swojej osi lecz zarył nosem w tym sowieckim błocie i przewrócił sie na plecy “ogonem do góry”.
    4. pozostaje tylko pytanie dlaczego rozleciał sie na tak drobne kawałki “sam z siebie”?
    5.oskarżanie pilotów jest wiec zwykłym draństwem: oni mimo mgły wylądowali !!! /tyle tylko ,że to nie była płyta lotniska !!!/

    adam.s.

    Komentarz lubiany przez innych czytelników: Oceń go. Thumb up 9 Thumb down 2

  • WiT :

    @Adam-2011

    Z tym, że na wyciągnięcie samolotu było za późno nie musi być do końca prawda. Zastanawiające jest, że zapis kończy się na wysokości na radiowysokościomierzu dużo większej od zera. Na takiej według mnie mógł być odpalony ładunek.

    Komentarz lubiany przez innych czytelników: Oceń go. Thumb up 8 Thumb down 2

  • essex99 :

    Dla mnie jest oczywiste oni musieli lądować. To wszystko wygląda nielogicznie i na szaleństwo gdy patrzymy na prawdziwy układ radiolatarni. W momencie gdy założymy (w przypływie naszego oszołomstwa) że mieliśmy do czynienia z układem 2 lub 1 fałszywych radiolatarni wszystko wydaje się logiczne i spójne. Przecież ten samolot rozbił się około 800 m od progu i około 50 w bok od pasa. On nie leciał w osi pasa. To na co kierował się Śp. Mjr.A.Protasiuk? Bo przecież nie na bliższą prowadzącą NDB prawdziwą, ale pewnie kierował się na bliższą NDB ale fałszywą. Tak pewnie im pokazywał radiokompas. A o prawidłowym kursie i położeniu (oprócz oczywiście kontrolerów – “na kursie i ścieżce”) upewnił ich sygnał markera bliższej prowadzącej NDB. Wg stenogramów od 10:40,56 do 10:40:58,2. I wg stenogramów ten sygnał pojawia się po po słowach nawigatora “20″. Milion osób na rożnych forach udowodniło, że 2.1 sekundy sygnału markera bliższej prowadzącej (wynika to z prostej trygonometrii i podstawowych wzorów fizyki – zachęcam żeby każdy przeliczył to sobie sam) daje wysokość rzędu 80 – 100 metrów. Więc jest niemożliwe aby chłopaki odebrali ten sygnał tym miejscu i tym czasie, nie będąc na ścieżce, tak jak utrzymywali to kontrolerzy. Ale wg innych blogerów i moich debilnych i moherowych rojeń ten sygnał bliższej NDB został odebrany po słowach nawigatora:
    10:40:48,7-10:40:49,4 100 (metrów-w domyśle)
    I teraz jest dla mnie przynajmniej najważniejsza chwila bo 2 pilot mówi :
    10:40:49,2-10:40:49,6 w normie (po odebraniu sygnału F=800 Hz-bliższa prowadząca)
    i za chwilę nawigator 10:40:49,6-10:40:50,1 90 (metrów)
    Oczywiście jest to tylko hipoteza i każdy może mi zarzucić fantazję, ale skoro mogą fantazjować i opowiadać brednie autorzy książki “ostatni lot”, to ja też mogę. Ale do rzeczy. Ja uważam, że właśnie wtedy chłopaki odebrali sygnał markera bliższej prowadzącej i dlatego 2 pilot mówi “w normie”. Cały czas w prawidłowości ich działań utwierdzają ich kontrolerzy, więc czemu mają nie wierzyć.
    Por. Wosztyl jak i kontrolerzy informują załogę o bramce z APM-ów (czyli reflektorów rozmieszczonych 200 m przed pasem. Ja fantazjuje dalej i uważam, że oni musieli (po odebraniu sygnału bliższej prowadzącej i zapewnieniu kontrolera “na kursie i ścieżce” zobaczyć światła fałszywych, rozmieszczonych w lesie APM-mów wskazujących nieistniejący wirtualny pas startowy…
    Wg mnie to był zamach i jestem pewny, że ten samolot nie miał prawa nigdzie wylądować po przekroczeniu terytorium Rosji. Bo jeżeli ktoś ma plan A, to także ma plan B lub C. I niech nikt nie pieprzy mi co by było gdyby nie było mgły. To od razu odpowiadam – wybierz właściwą odpowiedź :
    -po odejściu na lotnisko zapasowe zniknął z radarów
    -nieznany- los polskiego Tu-154
    -Tu-154 awaryjnie lądował-nikt nie przeżył i ta dalej i itp.
    I jeszcze na marginesie.
    Przecież jak Sp. Lecha Kaczyńskiego kiedyś wyzwano w niemieckim piśmie od “kartofli”" to tych dziennikarzy nasz Pan Prezydent w przeciwieństwie do płk. Putina nie pozabijał.
    I jeszcze na koniec. PREZYDENT LECH KACZYŃSKI TO BYŁ MÓJ PREZYDENT, ale jego wielką naiwnosciá była wiara w to, ze na swoje

    Komentarz lubiany przez innych czytelników: Oceń go. Thumb up 11 Thumb down 2

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters