MARSZ SOLIDARNOŚCI Z OFIARAMI TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ 10 KWIETNIA 2010 [Ottawa, Kanada, 9 kwietnia 2011]

Publikacja w serwisie: 04 April 2011
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce

Zobacz także:

» "List z Polski" » Marsz Pamięci 10 września 2010, Przemówienie Jarosława Kaczyńskiego » Odpowiedź kancelarii premiera na apel Ruchu 10 kwietnia ws. powołania międzynarodowej komisji technicznej badającej przyczyny katastrofy w Smoleńsku 10 kwietnia 2010 » SMOLEŃSK 10 kwietnia 2010 – podsumowanie na dzień 9.07.2010 » Zbigniew Mikołejko: 10 kwietnia 2010 – czas apokalipsy » OŚWIADCZENIE Zespołu Parlamentarnego Ds. Zbadania Przyczyn Katastrofy TU-154 M z 10 kwietnia 2010 r. » Stenogram nagrania ze spotkania Edmunda Klicha z ministrem Bogdanem Klichem, 22 kwietnia 2010 r. » Były szef kontrwywiadu wojskowego chce „przeprowadzenia dowodu z kompletnych billingów z 10 i 11 kwietnia 2010 r.” » 8 MIESIĘCY PO TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ » BILANS OTWARCIA . CENA TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ. » Przyczyny powołania zespołu ds. Tragedii Smoleńskiej. » Wokół tragedii smoleńskiej [1/8]- Wykład prof. Piotra Jaroszyńskiego » Czy Donald Tusk przeprosi rodziny ofiar Tragedii Smoleńskiej? » 10.4.10 – Pierwszy polski film śledczy o Tragedii Smoleńskiej reż. Anita Gargas » “List z Polski” – szokujący dokument holenderskiej telewizji o tragedii smoleńskiej i jej politycznych następstwach » Niechęć polskiego rządu i prezydenta do podjęcia stosownych działań które mogłyby wyjaśnić przyczyny tragedii smoleńskiej.. » Antoni Macierewicz na temat śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej – 24.09.2010 » Msza za Ojczyznę w Archikatedrze św. Jana w Warszawie 10 września 2010 – 5 miesięcy od Katastrofy Smoleńskiej » 10 maja: msza i Marsz Pamięci » Konferencja prasowa Antoniego Macierewicza – Kraków [18.02.2011] » Konferencja polskich prokuratorów po powrocie z Moskwy [18.02.2011] » Warto rozmawiać – 04.01.2011 – dlaczego raport MAK jest nie do przyjęcia » HONOR 2011 Solidarni z generałem Andrzejem Błasikiem, Dowódcą Sił Powietrznych RP » 10 kwietnia: średni stopień zagrożenia » 10 KWIETNIA I NADAKTYWNOŚĆ ROSYJSKICH SŁUŻB » 10 kwietnia nie było drugiego Katynia » Eksperyment wyjaśni zagadkę katastrofy 10 kwietnia » “Wolność i Prawda” – przemówienie Prezydenta RP z 10 kwietnia » Oficerowie BOR-u pierwszymi świadkami ws. organizacji lotów z 7 i 10 kwietnia » Katastrofa 10 kwietnia: Rosyjscy i polscy eksperci polecieli do USA » Akcja ratunkowa 10 kwietnia w Smoleńsku według raportu MAK » Nieznany los broni oficerów BOR, którzy zginęli 10 kwietnia » 10 kwietnia na lotnisku w Smoleńsku było dwóch KIEROWCÓW BOR-u » Okoliczności lotu 10 kwietnia w rękach komisji Millera » Kontrolerzy ruchu na wieży w Smoleńsku konsultowali się 10 kwietnia z Moskwą » ABW musi poprawić ekspertyzę m.in. telefonów ofiar katastrofy 10 kwietnia » 10 kwietnia delegacja z Tu-154 miała czekać w Mińsku na poprawę pogody » “Dear Andrzej, what we can do together?” Halicki 10 kwietnia miał telefon z Rosji » Na początku przyszłego tygodnia raport MAK w sprawie katastrofy 10 kwietnia » Nazwiska oficerów BOR, którzy 10 kwietnia czekali na płycie Siewiernego » “Rodziny ofiar katastrofy 10 kwietnia nie poznają wcześniej raportu Millera” » Katastrofa 10 kwietnia: Dramatyczne zdjęcia, analiza ostatnich chwil prezydenckiego Tu-154 » Najnowszy scenariusz obchodów rocznicy katastrofy 10 kwietnia z Anną Komorowską » Chaos w rosyjskich dokumentach z sekcji zwłok ofiar katastrofy 10 kwietnia » Nowe dane na temat parametrów lotu Tu-154 z 10 kwietnia dotarły do prokuratury wojskowej » To nie jest sprawa polityczna. Niech 10 kwietnia o 8.39 zawyją syreny w całym mieście. » W jakim stanie i miejscu znajdował się kokpit Tu-154 po katastrofie 10 kwietnia ub.r. na lotnisku Smoleńsk Siewiernyj? » “Chcemy pierwsi poznać raport polskiej komisji badającej przyczyny katastrofy 10 kwietnia” » Smoleńsk. Przyczynek do tragedii. » Minął tydzień od tragedii » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK
  1. ZBIÓRKA NA ŚLEPYM KOŃCU ULICY DALY AVENUE (250 METRÓW NA WSCHÓD OD SIEDZIBY AMBASADY – GODZINA 11:45 A.M.

  2. PROTEST POD AMBASADĄ R.P. – GODZINA 12:00 P.M.

  3. PRZEMARSZ SPOD AMBASADY R.P. POD AMBASADĘ ROSJI – GODZINA 12:30 P.M.

  4. PROTEST POD AMBASADĄ ROSJI – GODZINA 12:45 P.M.

  5. POWRÓT POD AMBASADĘ R.P. – GODZINA 1:15 P.M.

ZWIĄZEK NARODOWY POLSKI GMINA # 25 IM. PROF. LECHA KACZYŃSKIEGO W OTTAWIE ORGANIZUJE W SOBOTĘ, 9 KWIETNIA 2011, O GODZINIE 11:45 PRZED POŁUDNIEM PROTEST I MARSZ SOLIDARNOŚCI Z OFIARAMI TRAGEDII SMOLEŃSKIEJ 10 KWIETNIA 2010
PROTESTUJEMY:
  • PRZECIWKO ZWIĄZANYM Z KATASTROFĄ A NIEZGODNYM Z POLSKĄ RACJĄ STANU DZIAŁANIOM POLSKICH POLITYKÓW, POLSKIEGO RZĄDU I PREZYDENTA RP!
  • PRZECIWKO PRZYZWOLENIU PRZEZ POLSKICH POLITYKÓW, POLSKIEGO RZĄDU I PREZYDENTA RP NA SZARGANIE CZCI TRAGICZNIE ZMARŁYCH I PRZYZWOLENIU NA KALANIE PAMIĘCI Ś.P. PREZYDENTA LECHA KACZYŃSKIEGO, MUNDURU POLSKIEGO ŻOŁNIERZA I DOBREGO IMIENIA PILOTÓW!
  • PRZECIWKO MATACZENIU, INSYNUACJOM, DEZINFORMACJI I OSZCZERSTWOM DOTYCZĄCYM TRAGEDII!
  • PRZECIWKO PRZETRZYMYWANIU WRAKU, CZARNYCH SKRZYNEK I POZOSTAŁYCH DOWODÓW POZA GRANICAMI POLSKI!
  • PRZECIWKO NISZCZENIU DOWODÓW!
ŻĄDAMY:
  • PRAWDY O KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ!
  • POWOŁANIA NIEZALEŻNEJ, MIĘDZYNARODOWEJ KOMISJI ŚLEDCZEJ!
  • USTALENIA NAZWISK I POSTAWIENIA PRZED WYMIAREM SPRAWIEDLIWOŚCI POLITYKÓW I WSZYSTKICH OSÓB DZIAŁAJĄCYCH NA SZKODĘ POLSKIEJ RACJI STANU!
- PRZYJDŹ I WYRAŹ SWOJĄ SOLIDARNOŚĆ!
- ZAPROTESTUJ PRZECIWKO NAJWIĘKSZEJ TRAGEDII I POLITYCZNEMU SKANDALOWI W POWOJENNEJ HISTORII POLSKI! SOBOTA, 9 KWIETNIA 2011.

Oficjalny Komunikat Prasowy:
GMINA NR. 25 NARODOWEGO ZWIĄZKU POLSKIEGO W OTTAWIE, IMIENIA PROF. LECHA KACZYŃSKIEGO ŻĄDA PRAWDY I POWOŁANIA MIĘDZYNARODOWEJ KOMISJI ŚLEDCZEJ DO WYJAŚNIENIA TAJEMNIC KATASTROFY KTÓRA WYDARZYŁA SIĘ DNIA 10 KWIETNIA 2010 W OKOLICACH SMOLEŃSKA – SEWIERNYJ W ROSJI.
W dniu 10 kwietnia 2010 Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej, prof. Lech Kaczyński przewodził oficjalnej delegacji rządowej R.P. najwyższego szczebla do Katynia, dla uczczenia 70 rocznicy mordu na 22,000 polskich jeńcach wojennych rozstrzelanych przez reżim sowiecki, jeden po drugim, w roku 1940.
Podczas podchodzenia do lądowania na wojskowym lotnisku rosyjskim Smoleńsk – Sewiernyj, samolot rządowy polskiej floty wojskowej TU 154 rozbił się, zabijając wszystkie 96 najważniejsze osoby państwa polskiego, znajdujące się na pokładzie.
71 lat temu, w roku 1940, w konsekwencji sowieckiego mordu katyńskiego, wyeliminowano fizycznie znaczną grupę potencjalnych liderów i przywódców, zdolnych do organizowania w przyszłości i przewodzenia ruchom oporu w trakcie nadchodzącej, 55 letniej sowieckiej okupacji Polski po wojnie.
Rok temu, w roku 2010, w konsekwencji katastrofy lotniczej zginęła większość, wojskowo – politycznych przywódców oraz liderów ugrupowań centro – prawicowych i patriotyczno – narodowych, tych które opowiadały się za umacnianiem niezawisłości i suwerenności Polski, świeżo odzyskanej po powojennej okupacji sowieckiej oraz za ścisłą współpracą z NATO. W efekcie tej katastrofy przejęły władzę siły i ugrupowania o zgoła innych, niejednokrotnie przeciwnych zapatrywaniach politycznych. Tenże proces przejęcia władzy miał miejsce w świetnie zorganizowany sposób, prawie natychmiastowo, w godzinach po wypadku. W katastrofie zginęła elita 96 najważniejszych osób w państwie a pomiędzy nimi: Prezydent R.P. wraz z małżonką, ostatni Prezydent R.P. na Emigracji, Szef Sztabu Generalnego i Dowódca Polskich Sił Zbrojnych, Najwyżsi dowódcy Wojska Polskiego, Szef Kancelarii Prezydenta, Prezes Instytutu Pamięci Narodowej, Prezes Narodowego Banku Polskiego, Senatorowie, Posłowie i inni przedstawiciele polskich elit.
Okoliczności katastrofy i niezwykłe skandale związane ze śledztwem, czy też raczej jego ułomnościami, nakazują wielka powściągliwość w przypisywaniu katastrofie tylko nieszczęśliwego przypadku. Jeżeli miałby być to rzeczywiście tylko wypadek, zapytujemy:
  • Dlaczego ważący prawie 60 ton samolot, podczas wytracania prędkości w swojej końcowej fazie podchodzenia do pasa startowego i spadając na ziemie z wysokości zaledwie średniego drzewa (około 10 metrów),roztrzaskany został, w dużej swej części, na tysiące, niemożliwych do rozpoznania kawałków, rozproszonych na przestrzeni kilkuset metrów?
  • Dlaczego, po upadku samolotu z tak małej wysokości, wiele ciał ofiar czy też wręcz poszczególnych części ciał było rozczłonkowanych w stopniu, który wymagał badań DNA w celu umożliwienia ich identyfikacji?
  • Dlaczego wszystkie 96 ofiar nie przeżyło upadku z tak małej wysokości i przy takim wytraceniu szybkości? Międzynarodowe statystyki wypadków lotniczych wymieniają 25% z ogólnej liczby znajdujących się na pokładzie, jako średnią liczbę śmiertelnych ofiar wypadków lotniczych, mających miejsce przy podchodzeniu samolotów do lądowania.
  • Dlaczego, na błotnistym podłożu miejsca katastrofy, nie było wyrw i śladów po rozrywąjacej grunt, szorującej kilkaset metrów po upadku, 60 tonowej masie samolotu?
  • Dlaczego w dniach i tygodniach następujących po wypadku, cięto piłami mechanicznymi pozostałe, duże części kadłuba na kawałki, wybijano pozostałe szyby okien łomem i niszczono wiele podobnych, niezbędnych do prowadzenia śledztwa dowodów?
  • Dlaczego wszystkie części wraku samolotu trzymane były przez ponad 10 miesięcy bez przykrycia, wystawione na niszczące działanie czynników atmosferycznych, dezintegrujących pozostałości jakichkolwiek chemiczno – fizycznych śladów na tych elementach?
  • Co się stało z kokpitem samolotu, widocznym jeszcze w pierwszym dniu po katastrofie na miejscu zdarzenia?
  • Jak to było możliwe aby, w dni i tygodnie po katastrofie, tłumy gapiów i szabrowników przemierzające niezabezpieczone miejsce wypadku, znajdywały w błocie fragmenty przyrządów pokładowych oraz ludzkie szczątki?
  • Dlaczego ciała ofiar i szczątki ciał ofiar odesłano do Polski w zalutowanych trumnach, bez prawa otworzenia ich kiedykolwiek w przyszłości?
  • Czy ustalono w jaki sposób, wiele dni po wypadku, zostały uzyskane kody kart bankowych i kredytowych umożliwiające złodziejom rabującym ofiary wypłaty gotówek z automatów?
  • Dlaczego wrak samolotu Sił Zbrojnych R.P. do dnia dzisiejszego nie został zwrócony Rzeczypospolitej Polskiej?
  • Dlaczego czarne skrzynki samolotu Sił Zbrojnych R.P. do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone Rzeczypospolitej Polskiej?
  • Dlaczego nie zostały oddane telefony komórkowe Prezydenta R.P., i najwyższych dowódców wojskowych?
  • Dlaczego Premier i Rząd R.P. oraz Prezydent R.P. odrzucili pomoc przy prowadzeniu śledztwa oferowaną przez NATO, Unie Europejską, USA i inne państwa?
  • Dlaczego zamiast powołać Niezależną Polską Komisję Dochodzeniową bądź opartą o NATO Niezależną Międzynarodową Komisję Dochodzeniową, Premier i Rząd R.P. oraz Prezydent R.P. oddali całkowicie i bezwarunkowo śledztwo i jego wyniki w ręce Rosyjskiej Komisji do Spraw Wypadków Lotniczych MAK?
  • Dlaczego kontynuuje się oraz toleruje bezustanną kampanię dezinformacji oraz kalumni szargając dobre imię Prezydenta R.P., pozostałych ofiar wypadku, munduru polskiego żołnierza i poniżających polskich pilotów?
Żądamy:
  • Prawdy o Katastrofie Smoleńskiej!
  • Powołania Niezależnej Międzynarodowej Komisji Śledczej!
  • Ustalenia i ukarania winnych matactw, dezinformacji, insynuacji i działań niezgodnych z Polską Racją Stanu!
  • Imiennej rehabilitacji bezczeszczonych medialnie i politycznie ofiar i przywrócenia zszarganej godności Prezydenta L. Kaczyńskiego, lotników, dowódców i oficerów R.P. !
My, Gmina Nr. 25 Narodowego Związku Polskiego w Ottawie imienia Prof. L. Kaczyńskiego oraz Kanadyjsko-Polska społeczność Ottawy, w pełni popieramy Komisję Dochodzeniową Posła Macierewicza, jako obecnie jedynie niezależny i jedynie kompetentny organ dochodzeniowy w sprawie tej katastrofy.

Ottawa, 4 kwietnia 2011
Wacław Kujbidia
V-ce Prezes
Związku Narodowego Polskiego w Kanadzie
Gmina Nr. 25 w Ottawie, Kanada
Im. Prof. L. Kaczyńskiego
Oceń artykuł:
(4.60)
głosów: 10

Komentarze są zablokowane.

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters