MAK skłamał twierdząc że podejście odbywało się w …

Publikacja w serwisie: 24 January 2018
Klikaj przycisk +1, aby osoby z listy kontaktów widzieli Twoje rekomendacje w wyszukiwarce

Zobacz także:

» "List z Polski" » “Rodziny ofiar katastrofy 10 kwietnia nie poznają wcześniej raportu Millera” » Sprzeczności w raporcie Millera » Co będzie w raporcie Millera » Fałszerstwa w raporcie Millera » Czego nie znalazłem w raporcie Millera » Antonii Macierewicz o raporcie Millera: fałszerstwa i kłamstwa » Schetyna o raporcie Millera: Możemy tylko prosić o cierpliwość » Co nowego odkryją akta? » Katastrofa prezydenckiego samolotu 10 minut wcześniej niż przypuszczano? » Nie wiemy, dlaczego nie zamknięto lotniska » Prokuratura dostała “nowe” zdjęcia z lotniska w Smoleńsku » Nowe zasady podróżowania VIPów. Lotniska będą sprawdzane » Porównują stan lotniska przed wizytami prezydenta i premiera » Polska prokuratura pyta Rosjan, kto pracował przy oświetleniu lotniska » Rosja. Rozporządzenie z 2007: Siewiernyj ma status lotniska wspólnego bazowania » Eksperyment na raporcie » Prokuratura wojskowa dysponuje już analizą kart podejścia lotniska Smoleńsk Siewiernyj » W raporcie MAK kapitulanctwo Tuska wyjdzie na jaw » MAK: W raporcie 72 wnioski o przyczynach katastrofy » Na jakiej podstawie osoby znajdujące się na wieży kontrolnej lotniska Siewiernyj zostały dopuszczone do służby » Gdyby przyrządy w samolocie pracowały prawidłowo, pilot wiedziałby, że schodzi poniżej poziomu lotniska » Błędy w raporcie MAK należy zgłosić w ICAO » Zespół biegłych zbada karty podejścia na Siewiernyj, dokumentację fotograficzną lotniska i wyniki analiz rejestratora ATM » Wniosek o zweryfikowanie związków ze służbami ZSRR m.in. przedstawicieli MAK, obsługi lotniska Smoleńsk-Siewiernyj oraz ich przełożonych » Kluczowym elementem była decyzja kontroli lotów lotniska Siewiernyj o sprowadzaniu samolotu na “rozkaz z centrali” [BIAŁA KSIĘGA] » Żadnych nazwisk w raporcie – “To analiza faktów, a nie rozpatrywanie winy” » Tusk “nie powinien brać własnej propagandy za rzeczywistość. Po raporcie MAK w głębi duszy i tak jest pewnie rusofobem” » Krętactwa Millera » MAK zadowolony z raportu Millera » Artystyczne wizje komisji Millera » Komisja Millera działała bezprawnie? » Antoni Macierewicz o komisji Millera » Dowództwo Sił Powietrznych kontra komisja Millera » Tu-154M gotowy do przekazania komisji Millera » BOR niedopełnił obowiązków – dla Millera jest bez winy » Komisja Millera redaguje raport ws. katastrofy » Raport Millera to była świadoma manipulacja » Okoliczności lotu 10 kwietnia w rękach komisji Millera » Raport Jerzego Millera zawiera sprzeczne dane » Analiza wypowiedzi J. Millera w kwestii rejestratora lotów » Tusk: “Liczę, że raport Millera uda się zaprezentować w czerwcu” » prof. Binienda z NASA Masakruje tzw. Expertów millera » Tusk: 29 lipca publikacja raportu komisji Millera » Raport Millera dopiero po 17 lipca, są problemy z tłumaczeniem » Jutro poznamy odpowiedź MAK-u na raport komisji Millera » Prezentacja raportu Millera – relacja “minuta po minucie” + WIDEO » Raport Millera starannie pomija odpowiedzialność premiera Tuska » Tupolew rozleciał się w powietrzu – komisja Millera ukryła dowody » MSWiA podało godzinę publikacji raportu komisji Millera » Raport komisji Millera na biurku premiera, liczy 300 stron » Ewidentne zacieranie śladów » emerytowany oficer CIA: TO NIE BYŁ WYPADEK

To jest komentarz do artykułu:

MAK: Nic nowego w raporcie Millera, wady lotniska opisaliśmy wcześniej

napisany przez: e2rd.

MAK skłamał twierdząc że podejście odbywało się w oparciu o AIP czyli zbiór informacji aeronawigacyjnych Rosji. Lotniska Smoleńsk Północny nie ma w zbiorze AIP jako że jest ono lotniskiem wojskowym !

Karty lotniska jakie otrzymali piloci z zasobów ambasady nie są kartami ze zbioru AIP ! Polscy piloci nie musieliby o nie prosić gdyż zbiór AIP jest ogólne dostępny.

Zasady AIP określają także procedury awaryjne dla lotnisk wojskowych – np lądowanie samolotu cywilnego w sytuacji awaryjnej. Tutaj mieliśmy zaplanowane lądowanie.

Lot wg (procedur cywilnych) skończył się wraz z minięciem punktu ASKIL, za nim samolot przejęli kontrolerzy wojskowi, którzy nie znali angielskiego, cywilnych procedur itp.

To prymitywne kłamstwo MAK ma na celu podkreślanie że lot nie był wojskowy.

Ostatnio komentowane przez: e2rd

  • Idąc tropem rozumowania premiera, trzeba by rozwiązać prawie wszystkie pułki w Polsce
    Idąc dalej tym tropem

    Zamiast BORowi ochronę rządu można powierzyć FSB albo przynajmniej jakieś prywatnej agencji ochrony.

    F16 mogą być pilotowane przez pilotów outsourcerów z prywatnej firmy.
    Jeżeli piloci z zagranicy będą tańsi ? Czemu nie.

    Można również wyleasingować sprzęt bojowy np czołgi wraz z załogami.

    Słowem sprywatyzować armię.

    Czemu nie sprywatyzować rządu RP ? Można w drodze konkursu i przetargu zatrudnić ministrów z innych krajów ! Rząd będzie czymś na kształt rady nadzorczej połączonej z zarządem.

    Emisja pieniądza ? Po co ?! można oprzeć się na innej walucie np na dolarze amerykańskim lub franku szwajcarskim – do wyboru. Zniknie problem spreadów i premier (czyli prezes zarządu) zapunktuje u wyborców.

    MSWiA można przekształcić w agencję ochrony. Zamiast policji prywatna armia ochroniarzy zapewni porządek na ulicach. Płatne ryczałtowo od interwencji.

    Rolę urzędów skarbowych mogą przejąć prywatne firmy windykacyjne.

    Sądownictwo ? Który kraj ma zbliżony system prawny do naszego ? Może taniej wyjdzie wysyłać podsądnych za granicę

  • O JEDEN MOST ZA DALEKO
    Co do Andrzeja Leppera polecam dwa filmy:

    wywiad Sakiewicza o rozmowie z Lepperem:

    oraz wystąpienie Leppera:

    Najciekawszy moment od 4 minuty. Lepper oskarża polityków PO. W tle pojawiają się nazwiska sponsorów PO znane z … afery hazardowej !

  • Rozmontowywanie każdego z elementów śledztwa
    Ciekaw jestem czy również w porozumieniu ze stroną polską pozostawiono wrak na płycie lotniska aby niszczał bez przykrycia przez pół roku.

    No i oczywiście skoro “demontaż i transport” odbywał się za porozumieniem stron to oznacza że strona polska dysponuje pełną dokumentacją fotograficzną wszystkich części przed ich “demontażem”.

    Zapewne sporządzono także protokół wykonywanych prac, zinwentaryzowano wszystkie wywożone części …

    Wrak jest dowodem również i w polskim śledztwie

  • “Smoleńsk fiction” polskich prokuratorów
    Prokuratura kpi nie tylko z faktów ale i ze zdrowego rozsądku. Dlaczego uznając fakt zatrzymania zapisu rejestratora 15m nad poziomem lotniska prokuratura stwierdza jednocześnie że nie miało to znaczenia gdyż było już za późno na uratowanie samolotu ?!

    A co jeżeli zanik zasilania nie był przyczyną a skutkiem lub efektem ubocznym wcześniejszego procesu który spowodował katastrofę ?

    Możliwy jest np scenariusz zaniku zasilania będący efektem utraty obrotów przez środkowy silnik napędzający agregat. Piloci włączają silniki na moc startową a samolot opada dalej. Środkowy silnik zaczyna tracić obroty.. Spada napięcie w systemie zasilania. Silnik rozsypuje się tuż nad ziemią a śledczy stwierdzają że to efekt urwania części lewego skrzydła.

    Czy bez dotykania się do wraka Prokuratura może wykluczyć np. awarię ?

    Czy zapisy rejestratora QAR rzekomo odczytywalnego tylko w Polsce (wiemy że Rosjanie mają identyczne skrzynki w swoich samolotach a MAK nie potrzebował pomocy polskiego producenta do ich odczytu) mają status niepodważalnego dowodu ?

  • Newsweek: Przycisk “uchod” nie zadziałał, bo nie został aktywowany
    ERRATA:
    Na załączonym filmie widać jednak aktywację uchoda ale i widać co było wiadomo od dawna że ILS nie jest potrzebny od zadziałania procedury odejścia.

    Zatem aktywacja uchoda nie wymaga ILS-u. To że piloci nie znali tej procedury z drugiej strony korzystając z przycisków glis i zachod bo nimi aktywuje się podejście wg ILS (na pewno glisem) zakrawa na kpinię.

    No i jeszcze raz warto powtórzyć że niemożliwe aby na kilkaset lądowań w różnych warunkach pilot ani razu nie użył uchoda.

Oceń artykuł:
(1.00)
głosów: 1

Jeden Komentarz: »

Jeśli uważasz że któryś komentarz nie powinien się tutaj znaleźć zgłoś to na adres:

admin@smolensk-2010.pl
  • e2rd :

    MAK skłamał twierdząc że podejście odbywało się w oparciu o AIP czyli zbiór informacji aeronawigacyjnych Rosji. Lotniska Smoleńsk Północny nie ma w zbiorze AIP jako że jest ono lotniskiem wojskowym !

    Karty lotniska jakie otrzymali piloci z zasobów ambasady nie są kartami ze zbioru AIP ! Polscy piloci nie musieliby o nie prosić gdyż zbiór AIP jest ogólne dostępny.

    Zasady AIP określają także procedury awaryjne dla lotnisk wojskowych – np lądowanie samolotu cywilnego w sytuacji awaryjnej. Tutaj mieliśmy zaplanowane lądowanie.

    Lot wg (procedur cywilnych) skończył się wraz z minięciem punktu ASKIL, za nim samolot przejęli kontrolerzy wojskowi, którzy nie znali angielskiego, cywilnych procedur itp.

    To prymitywne kłamstwo MAK ma na celu podkreślanie że lot nie był wojskowy.

    Thumb up 3 Thumb down 0

Po przekroczeniu granicy rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim zmierzającym 10 kwietnia do Smoleńska na miejsce katastrofy miał zwolnić, a następnie krążyć po mieście. W tym czasie premier Donald Tusk rozmawiał z Władimirem Putinem. Według ustaleń Polskiego Radia, trasę z Witebska do granicy białorusko-rosyjskiej konwój z Jarosławem Kaczyńskim, który zmierzał do Smoleńska, by zidentyfikować ciało prezydenta RP, pokonał bardzo szybko. Tuż po przekroczeniu granicy rosyjskiej zwolnił. Pokonanie około stu kilometrów z Witebska na miejsce tragedii zajęło blisko trzy godziny. – Bardzo sprawnie dojechaliśmy do białorusko-rosyjskiej granicy. Tam 40 minut sprawdzano nam dokumenty, mimo że mieliśmy paszporty dyplomatyczne. W drodze do Smoleńska eskortowała nas już rosyjska milicja. Jechaliśmy bardzo wolno, około 25-30 km/h - relacjonował jeden z członków delegacji Adam Bielan. Delegacja pytała konwojujących milicjantów o powody tak wolnej jazdy. W odpowiedzi mieli usłyszeć, że takie mają rozkazy. Jeszcze przed Smoleńskiem pojazd z prezesem PiS został wyprzedzony przez kolumnę z premierem Tuskiem, który na Białorusi wylądował kilkadziesiąt minut po Kaczyńskim. Potem autokar z Jarosławem Kaczyńskim jeszcze krążył po mieście. W tym czasie premierzy Polski i Rosji odbyli spotkanie. Informacje te miał zweryfikować Piotr Paszkowski, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Co się dzieje

Stało się
i dzieje w dalszym ciągu
i będzie dziać nadal
jeśli nic się nie stanie co to wstrzyma.



Niewinni nie wiedzą o niczym
bo są zbyt niewinni
Winni nie wiedzą o niczym
Bo są zbyt winni



Biedni nie pojmują tego
bo są zbyt biedni
Bogaci tego nie pojmują
bo są zbyt bogaci



Głupcy wzruszają ramionami
bo są zbyt głupi
Mądrzy wzruszają ramionami
bo są zbyt mądrzy



Młodych to nie obchodzi
bo są za młodzi
Starych to teź nie obchodzi
bo są zbyt starzy



Dlatego nic się przeciw temu nie dzieje
i dlatego to się stało
i dlatego to się dzieje
i dziać będzie nadal



- Erich Fried -
free counters